İstiyor gibiyim de istemiyor gibiyim de nasıl geçicek?

Ex beni 4-5 ay önce ailesini bahane ederek Üni ara verdi memlekete gidince terk etti. Çok yanlışı oldu hepsini affettim. Hatta zamanında ayrılmak istemiştim ama çok sevdiğim için, ağlayıp sözler verdiği için ayrılmamıştım.3-5 ay sonra o yaptı zaten. Neyse bu kız ara ara aklıma öyle bi geliyor ki anlatamam sorgulamaya başlıyorum herşeyi. Okulda felan da görüyorum arada bir Yani geri gelse yaşananlardan ötürü eski gözle asla bakamam, aklımdan çıkmıyor bana yaptıkları. bi yandan da o eski halini özlüyorum. Birbirimizin ilkiydik bu arada. beni seven başka bi kız daha var paradoksun içindeyim.
Ne yapmam lazım?
İstiyor gibiyim de istemiyor gibiyim de nasıl geçicek?
Cevapla