Bazı kızlar neden erkekler ile dalga geçer?

Istagramda sayfamı görmüş bir hanfendi yazılarımı flan. geceleri uyuyamadığını flan söylüyordu bir nevi benim ile mesajlaştı kendisi yazdı bana. biraz konuştuk sonra konu konuyu açtı dedi ne ara bukadar samimi olduk flan dedi. dedim anlaşabildiğimiz için böyle muhabbet uzadı diye. eğer dedim sizinde niyetiniz varsa evlilik olarak görüşülür ileride , ben zaten evlilik hazırlığında bir erkeğim yani bunun için uğraşıyorum dedim. o dedi yok olmaz zaten sosyal medyaya güvenmiyorum ailemde zaten istemez flan dedi ileride 1 2 yil beraber olsak ailem istemese ben yine kusura ayrilirim diyince. Bende konuyu uzatmayıp ozaman konuşulacak birsey yok diyip musade isteyip bitirdim sonra bu benim durumlara yorum yazdı cevap vermedim sonra tekrar bana mesaj attı aslında konuşabiliriz diye ben peki olur flan dedim 1 saat geçmedi. Ama aileme ne diyeceğim flan dedi dedim hanfendi görücü usulü çok mu iyi oluyor hem emin değilsiniz ne diye yazıyorsunuz sürekli dedikten sonra mesajlarını okumadım. Akşam oldu yine yazıyor ama düşünsene sosyal medyadan tanışma diye birsey mi olur flan. Dedim istemediğini söyledin ne diye uzatıyorsun (artık sinirlendim) bide dedim sen daha 19 ben 24 sen çocuksun ne istediğini bilmiyorsun. Dedim hanfendi konuşmak istemiyorum yazmayın hala yazıyor. Bana diyor ki sizden beni birakmamanizi isterdim siz birseyler söyleyin isterdim. dedim sen el bebek gül bebek yetiştiğin için elinde iphone 14 pro var diye havalara girdiğin için benide kendi hizmetçin sandın herhalde herseyi ben yapacakmışım gibi düşündün. Dedi sen böyle konusmasaydin okulu flanda bırakırdım aileme. seni istediğimi söylerdim ama sen kaybettin ne kötü birisin diyor bana ( sabah konuşurken ailemin çok emeği var onları üzemem diyordu ) şimdi böyle diyor. Allah aşkına benim ile dalga geçmiyor muydu? Fotoğrafını istedim yok yok olmaz iş ilerlesede olmaz diyordu. Bu arada kız fake flan değildi 15 bin takipçisi videoları flanda vardı anlamıyorum
Bazı kızlar neden erkekler ile dalga geçer?
Cevapla