Ben de çok zorbalık gördüm, şuanda olduğum konum onlardan yüksek olduğu için (baskınlık , olgunluk vs.) içim rahat, ama sen yazarak bunları çözebilirsin, sorjnu yaz ve yanına ne olması gerektiğini yaz, ayna karşısında kendine yapman gerekenleri söyle ve telkin yap
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Zorba insan çok ve bunun kızı erkeği yok
Ne yapmaliyim
Ben de çok zorbalık gördüm, şuanda olduğum konum onlardan yüksek olduğu için (baskınlık , olgunluk vs.) içim rahat, ama sen yazarak bunları çözebilirsin, sorjnu yaz ve yanına ne olması gerektiğini yaz, ayna karşısında kendine yapman gerekenleri söyle ve telkin yap
Nasıl yani
Ne nasıl?
Beni rezil ettiler sosyal medyada oldu bu olay
Yukarıya bir paragraf yazı yazdım orayı okuyup bir çıkarımda bulunabilirsin
Enbiyisi görmezden gelmek takmamamk
Yapabiliyorsan yap tabi
Zaten öyle yapiyorum
Zaten okul bitti
Benle şöyle dalga geçtiler
Benim lisede telefonum yoktu almamaistim son siniftim sadece ders çalışıyorum bunlar da benle o kim diye dalga geçtiler sadece bibkere oldu bu olay
Bu olay iki sene önce oldu
Ve bı kere başıma geldi
Daha önce hiç böyle seyler yasamadim
Ve bende onlara yalacagimi yaptim zaten onların bana yaptığın daha kötüsünü yaptım iyiboldu ama
Yani onlara yapacağımı yatim
Sence böyle duruymuyum cevaplarını verdim
Zaten bi daha yaklasamadilar
Onlara haddini bildirmek gerekiyo onlar bana ve benim hayatıma karisamazlar asil onlar kim
herkes yerini bilecek
Ona göre davranacak ama hakkımı helal etmiyorum Allah'a haval ediyorum
Ne hali varsa gorsunler
Sıkıntı yok o zaman
Kilolu falandırsın.
Hayır degilim
Kimseye bı zararim da yok
Ama sevmiyolar
Yüzünü göreyim bi.
Gerçekten değilim
Sosyal medyada oldu bu olay
Söyle oldu
Anlatayım lisedeyken telefon almamaistim son siniftim ders çalışıyorum telefonum yoktu lise bittikten sonra aldım olay bu
Yahu ergen aklı dalga geçilir ineksindir ondandır. Şu an geçmişi unut sen niye hala seni sevmiyorlar peki?
Bunlarda o kim diye dalga gecmislerdi
Ya zaten muhattap olmuyorum kaç sene oldu bu olay
Yani kaç sene önce oldu bu olay yanlış yazmışım orada
senin kuruntun o
Kuruntu değil zaten onlar kim mi ben onları takicam sadece içimi döktüm Allah'a haval ediyorum
Onlar kim ki onları takiyim
Umrumda dahi değiller
Onları görmemezlikten geliyorum
Sende takıyosun gfhgellffg salla gitsin
Ya takmıyorum sadece neden bana bunu yaptilarini anlamaya çalışıyorum ben kimseye bişey yapmadığım halde yine benle dalga geciyolar
Lisede biz de öyleydik nedensiz o kaynatmak için takma