Güncellemeler
+1 yıl
Ne yapmalıyım sizce? Kendisi izin sürecinde görüşürüz diyordu
Güncellemeler
+1 yıl
Adam evli :(
Engelledi beni. Ayni yerde çalışıyoruz 1 yıldır gorusuyorduk. Ben mesaj attim müsait değilim yazdi bindir zorlukla canım çok kızgınım ona. Soğurum ins zaten ayrılmak istiyorum. Cunku sonu yok. Haftaya ise gelecek sizce nasıl davranmaliyim? Ve engeli acarmi?
Güzel insan bir insan durup dururken kimse kimseyi engellemez muhtemelen sevdiği bir kız var yanına geldiği zaman seni engellemek zorunda ayrıca herhangi bir zamanda ona mesaj atarsın diye belki de önlemini alıyor buluşacağı kıza karşı önlemini almak zorunda
Yorumumu değiştiriyorum evli bir insana nasıl konuşabiliyorsun sana yakışıyor mu sen bir kızsın ağır ol böyle şeylere kalkışma sonu çok büyük kötülükle sonuçlanır
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?