Defettiğim bir adam nefes alamıyorum diye gelirse ne yapmalıyım?

Hassas noktasına çomak soktuğum için sinirlenip tepki verir. Sonrasında ben de iyi davranırım o yepki verir. Sonrasında o yazar ben defederim. Ve ne yazarsa yazsın cevap alamaz. Konu onun bensiz nefes alamamasına kadar gelir. Yaptığı meslek itibariyle o kadar karizmatik ve güçlü ve farklıdır ki. Bu adamın bu sözleriyle erimem gerekirken. Nefes alamıyorum dediğinde “geberirsin inşaallah nefessizlikten, geberdiğini de görürüm” diyecek kadar nefret ederim; ediyorum. Art arda sevdiğini söylediğinde susarak onu izlerim ve tiksinirim sevgisinden. O güçlü insanın karşımdaki çöküşü benim için sanki mağlubiyeti gibidir. İçimde sevgimi sorgularım.
Defettiğim bir adam nefes alamıyorum diye gelirse ne yapmalıyım?
Cevapla