Neden bir ilgili Erkek, bir soğuk bir sıcak yapıp devam yazar? Amacı ne?

Neden hoşlanmıyorsa bunu söyleyip bırakmaz bir Erkek konuşmayı? Sorduğum halde “konuşmak istemiyorsan söyle” dedim, “yooo” dedi ve “öyle olsa dermdim” dedi.. Bana öyle mi gelmiş dedi 🤦🏻‍♀️ Acaba niyee hahah Allahım sen sabır ver.. Net insanlar neden çok az…

Neden bir ilgili Erkek, bir soğuk bir sıcak yapıp devam yazar? Amacı ne?
Cevapla