Güncellemeler
+1 yıl
Hayatta en zoru, olmak istemediğin yerde ve kişilerle olmaktır... Aile atsan atılmaz satsan satılmaz..
Güncellemeler
+1 yıl
Ya sabır ya sabır
Güncellemeler
+1 yıl
Çok sıkılmaya başladım artık, çıldırmazsam iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
buna katlanmamak için kimsenin beni tanımadığı, benim de hiç bilmediğim bir şehre taşındım
İmkanın var gittin ne güzel..
2000 lira imkan sayılıyorsa evet vardı :D
Ne zamanın 2bini bu, nereye gittin kimle gittin
geçen senenin tek başıma İzmir'e
Ya git kardeşim yorma beni.. Varmış bi imkanın gitmişsin. Tek tek soralım mı şimdi..
neyini anlamadın 2000 lira ile İzmir'e geri dönmemek üzere 2021 de gittim Ağustos ayıydı
Eee ev, iş? Kime gittin
kimseye gitmedim :D gecesi 100 liradan oda tuttum günlüğü 150 liradan işe girdim çevre yaptım daha çok para kazandığım işlere geçtim ev tuttum öyle öyle gidiyor
Ne kadar güzelll, bende deniyim onu, delik deşik olmazsam malum kadınım 😉😪😪😪
evet senin öyle bir niyetin varsa daha fazla paraya ihtiyacın var ve daha önemlisi konuştuğun kişilere muhtaç izlenimi vermemen lazım
Neden böyle bir durumdasın? Bir işe gir kendi ayaklarının üstünde dur eyvallah etme
Işten çıkarıldım.. Arıyorum ama yine aynı eve gelcem çalışsam da
Ne iş yapıyordun? Anne baba evi mi eş evi mi?
Baba evi,
Sağlam bir işe gir birikim yap kendi evine çık bence
Bende onu istiyorum. Önce iyi maaşlı düzgün bir iş gerek, öyle bile olsa eve çıkmaktan kasıt kira ise çok zor
Kaç yaşındasınız 36 üstü mü? Zor ama imkansız değil bir yerden başlamak gerek. Biraz geç kalmışsınız ama bir yerden başlamak gerek
Geç kaldık hemde çok🙄 insan önünü göremiyor ki
Hiç bir şey için geç değil hala nefes alıyorsan bir umut var demektir
Çırpınıyorum bakalım ya batcaz ya çıkcaz
Evde bu kadar büyük ne sorun var
Babamın akıl hastası olması, abimin madde bağımlısı olması, kardeşimin sinir hastası olması... Benim de sabırsızlığım eklenince...
Çok Zor bir hayat kaç yaşındaydın ne üzerine iş arıyorsun? Bunlar başka bir eve çıkıncada seni rahat bırakmazlar
Yok o kadar da değil, aynı çatı altında zor, muhatap olmak zorunda kalıyorsun ya da çatışma oluyor.. Yaş 40 oluyo😪
Keske daha evvel böyle bir karar alsaydın hiç evlilik falan yaptın mı o zaman belki uzaklaşırdın
Ne kararı? Karar almak değil uygulamak için imkan olsaydı yapardım zaten.. Yok yok sıfır
Anladım geçmiş olsun çok
Teşekkür ederim yorumların için
Ben teşekkür ederim hayırlı günler
Kendinize tutarlı bir plan belirlemelisiniz. Gidecek yeriniz yoksa o yeri kendiniz inşa edebilirsiniz.
Nasıl, neyle
İş bularak, çalışarak başlanabilir.
Işten çıkarıldım yeni, çalışsamda aynı kürkçü dükkanına geri gelcem.. Bi döngünün içindeyim
Bir yolu olmalı
Ama nerde 😒🙄
Yardım almayı deneyebilirsiniz belki.
Kimden kim kime eder sence? Psikayri diyorsan napcak ev, iş mi verecek.. Babamı mı alacak başımızdan napcak 🤔😉
Bu işler karşılıklı çıkar ve ortak noktada buluşma işleridir. Bazı durumlarda gözü karartmak gerekebilir. Bu konuda net konuşamam, yaşam şekliniz, hayata bakış açınız gibi unsurlar bunu çok etkiler.
Kararttım gözüde bakalım önümü görebilecek miyim.. Hayata sen pürü pak bakmıyorsun gözüne çapak oluyorlar ayagına taş
Önünü görmek diye bir lüksümüz hiçbirimizin yok.
Yok ben takılıp hepten yere yapışmaktan bahsediyorum, bu daha kötü sanırım, öfkeyle, bozuk psikolojiyle, mümkün
Çok zor olacaktır. Ama korkunun ecele faydası yok
Yok maalesef 🙄 ne korkunun nede çırpınışın bişeye faydası yok
Ne yazık ki hayat böyle
Öyle😒 teşekkür ederim yorumların için
Yeni yollar bul kendine
Arıyorum ama
hayatını daha da kötü duruma çevirmemeye çalış
Nasıl çevirmesem ki, şartlar oluşmadan
bunaldıkça hata yapma ihtimalin artacak sakin ve sabırlı olarak mantıklı hareketler yapmaya çalış diğer türlü yanlışın daha da beter bi hale dönüştürmesin hayatını kafanı başka şeylerle dağıt başka tutunacak şeyler bul.
Yapacağım hata ya öldürücem ya ölümüne sebep olucam ya da ben ölüp gitcem.. Ötesi yok
Detay verseydin biraz.
Yorumlarda mevcut
Yorum okumam
👍 Ok
Katlanıyor insan başka bir çaresi yoksa.
El mahkum 😒
oyle walla
bu eşiniz mi
Baba evi
ama o kadar dert etmesen
Ben dert etmesem, dert beni ediyo zaten
umursama gurban ya
Nasıl gurban yaaa, aynı çatı altında yaşıyorsun nasıl yok saycan
kimseye mecbur değilsin
naberr
Çok uzaklara gitme
Keşke gitsem çokkk uzaklara
Nereye gidebileceksin ne değişecek mutlu olmak insanın kendi elindedir
Nefret ettiğin insanlarla aynı çatı altında olmamak mesela
Bazen mecbur yaşarsın ama kendini iyi hissettirecek bir şey bulursun
Çin işkencesi :D
kim o
anan mı baban mı
Babam😒😒😒
Neden zorundasin ki?
kötü