19 yaşındayım ve hiç konuştuğum hoşlandığım dikkatimi çeken kimse olmuyor ama keşke olsa diyorum?

Bu yaştaki birinin hiç sevgilisinin olmaması normal mi dışarda çift görünce kendimi çok üzgün hissediyorum sanki eksikmişim gibi ama kimseye de güvenemiyorum çevrem tarafından güzel bulunuyorum ama neden? Instagram kullanmadım yani bana saçma geliyor tuzluğa kadar atılan storyleri görmek istemiyorum acaba bu yüzden mi sevgilim yok

19 yaşındayım ve hiç konuştuğum hoşlandığım dikkatimi çeken kimse olmuyor ama keşke olsa diyorum?
Cevapla