Aşık olduğun insanın aranıza mesafe koyması sizce ne yapmalıyım?

Hayatta tek istediğim şey onun yanımda olması ilk tanıştığımız zamanlar ilişkiye hazır değilim diyordu bir ara kendini belli ve tekrardan geri adım attı mesafe koymasının sebebi ise etrafımızda ki insanların ona baskı yapılıyormuş gibi hissetmesi "işte olsanız ne güzel vs. " gibi şeyler
Aşık olduğun insanın aranıza mesafe koyması sizce ne yapmalıyım?
Cevapla