Kadınlara artık fazla şaşırıyorum, sizce durum ne olacak?

Evli erkeklerin peşinde olanlar mı dersin, sevgilisi olanlara bile oynaya yapısanlar mı dersin bende sevdim evli cikti hic muhattap olmadım bidaha ki sevgili olayım. Bugüne kadar hemcinslerime hep saygıyla gittim geride hep fesatlıkla karşılaştım kıskançlıkla karşılaştım (genel). Benim erkek arkadasima bile yazıyorlar. Tiktoğa bakıyorum feminizm algısı altında soyunuyorlar, kabul etsene erkeğin de ustun oldugunu kadinin da ustun oldugu konuları. Erkek evin reisiyse kadin annelik duygusuyla üstündür mesela. Gündemde olan seyler ve sasiriyorum. Neden birbirimizle yarisiyoruz ki? Hakkı böyle mi savunacağız. Herkes alınmasin lutfen buna boyleleri alınsın. Erkek versiyonu da var ina baska sorumda degindim
Kadınlara artık fazla şaşırıyorum, sizce durum ne olacak?
Cevapla