Sevmek için nedeninizin fazla olması mı önemli, sevmemek için sebebinizin az olması mı?

Aynı şey değil bana göre.. Bazen sevmek için birçok sebep sayarken, aynı zamanda olumsuz şeylerin de bir o kadar fazla olduğunu hissederiz.. Hatta dört olumluyu bir olumsuz yutabiliyor da..

Bazen çatala gerek yoktur.. 🍽😄
Bazen çatala gerek yoktur.. 🍽😄
Sevmek için nedeninizin fazla olması mı önemli, sevmemek için sebebinizin az olması mı?
Cevapla