Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
elimden geleni yapmaya çalışıyorum onun için seviyorum onun haberi olmadan sevgisini kendi içimde büyütüyorum bazen ilgisiz davrandığında aklıma kötü şeyler gelse de hemen kendime geliyorum
Cevap
1Cevap
Sadık kalıyorum
Genelde sadığım bu yüzden kaybediyorum.
Alakasını anlayamadım?
Nesini anlayamadiniz sadığım dedim
Sadık olmak ile kaybetmenin alakasını anlayamadım.
Çünkü erkekler genelde fırıldak kadınlardan hoşlanıyor benim gibi sadık olan kadınları avucunun içinde görüyor.
Fırıldak olan erkeği kaybetmekle kaybetmiş olmazsın. Brlki de kazanmışsındır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?