Çiftlerin birbirlerini ilk kez gördükleri ânın gerçek hayat olması artık değerini yitirdi mi?

#selamgençlik 🍀🍀

⭐ Eskiler bilirler: Buluşma mekânına giderken birbirlerini tanımayı kolaylaştırmak için GÖRÜNTÜSÜZ VE AKILSIZ TELEFONDA konuşup anlaşırlarmış."Boynumda kırmızı fularım olacak" misal. O fulara parfümünü sıkıp gidermiş kadın. Sonra o fular ikinci buluşmaya gönlü varsa, yani beğenip sevdiyse kadın tarafından erkeğe verilirmiş. Erkek te o fuları koklamaya doyamazmış bi daha ki buluşmaya dek. Artık görüntülü konuşma yapmadan gidene e*nayi gözüyle bakılıyor. Bilmiyorum. Bence değilim. Sence? 😄😄😎😎⭐

#tubasueda 🍀🍀

music.youtube.com/watch
Çiftlerin birbirlerini ilk kez gördükleri ânın gerçek hayat olması artık değerini yitirdi mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Çiftlerin birbirlerini ilk kez gördükleri ânın gerçek hayat olması artık değerini yitirdi mi?
Cevapla