Alkollü ortamda sevgilisi yanında olan kızın garsondan alkol istemesi?

Kafa olarak dolu gittiğim bir ortamda içkim bitti. İkinci kadehi sevgilim istedi içtik ben 3. Yü de içmek istedim o arada garson geçerken de söyledim. Sonra vay efendim masa adabı bilmiyormuşum da masada erkek varken benim istemem ne demek oluyormuş. Zaten biraz da gergin gitmiştik. Bu davranışımla iyice mıçtm sanırım. Ya ben o an o kafada değildim bi amacım da yoktu. Sonrası tabi kıskançlık tartışma ve kapanış. 1,5 senelik bir ilişki ve yaş olarak da 30+ yız. Sizler bu durumu nasıl değerlendirirsiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Fikir belirtmek isteyen var mı :)
Alkollü ortamda sevgilisi yanında olan kızın garsondan alkol istemesi?
Cevapla