
“Seni seviyorum” diyebilmek için dokunmak mı yoksa kalpten hissetmek mi gerekiyor?

“Seni seviyorum” diyebilmek için dokunmak mı yoksa kalpten hissetmek mi gerekiyor?
Sevgi dokunmakla olabilecek şey değil sevgi yürekten kalpten gönülden gelen bir duygu dokunmak en sonraki iş olmasada olur.. aksini iddia edenler sevmemiş sevmenin ne olduğunu bilmeyen kişilerdir.
Önce kalpten hissetmem, ardından da dokunmam lazım. Nasıl ki seni seviyorum diyen kişiden ayrıca davranışlarında da gösternesini istiyor ve bekliyorsak bu durumda aynıdır benim için. Arkadaşlık, ebeveyn-çocuk vb. ilişki durumlarında da benim için göz, söz ve temas bir bütündür. Biri eksik kaldımı nezdimde yarımdır.
Rica ederim 😇
Söylemek gerekir önce 😂😂
👋🏻
Cevap
5Cevap
Kalpten hissetmek gerekiyor
Hissetmek gerekir. Eig için teşekkür ederim ☺️
🤭
önce kalpten sonra dokunmak sırayla sevilir;)
Dokunmadan da sevilir, dokununca pekişir..
Dokunmak mı 🤔 topraklama önemli tabi 😂
Temas önemli 😀
Hissetmek, kafada bitirmek lazım olayı.
Kalpten ve tüm hücrelerinde hissetmek
Ne hissetmek yeter ne de dokunmak
Dokunmadan da öyle bir sevilir ki..
Kalpten hissetmek
Sevgi yok
Kalpten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?