AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 





Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Hay sizin dudaginiza yanaginiza
Sence beni seviyor mu
Bu ne böyle kız benim eski sevgilim de yapardı bana öküz
O yüzden mi ayrılmıştın
Hayır başka nedenden dolayi
Sence böyle yapması beni sevmediği anlamına mı geliyor
Bence niyeti bozuk pek tekin biri değil gibi
Yaa of neden öyle dedin
Sevmiyor da diyemem aranızda olanı falan bilmiyorum
Ben izin versem ileri gideceğine eminim. Ama bu konuşmadan sonra yapma diyince bidaha bişey yapmadı 3 gündüf
Hm niyetini belli etmiş o zaman ama sakın kendini kullandırma üzülen sonra sen olursun
Bak sevmeyen insan 2 yıl beklemez erkeklerden bazen bu durum ortaya çıkıyor hele ki o saatte olabiliyor böyle şeyler ama seni sevmediğini göstermez hele 2 yılda acmisa ohooo
Yani ben izin versem başlarda da açardı o potansiyel var jdjdjfk ama ben terslediğim için korkuyordu bu sevdiği anlamına mı gelir. Bide öpmek neyse ama öküz gibi sevişmek istiyorum demesi ne
Elbette sevdiği anlamına gelir. Sevmese bu konuda her gün konu açar istediğini alamadığında ayrılmak ister ya da trip atar sence sevmeyen insan 2 yıl aranızda bir şey geçmediği halde seninle devam eder mi bir menfaati olması gerek
Ama bide hiçbişey yok gibi ne var bunda insan sevdiğiyle konuşmak ister çocuk musun sen böyle şeyleri hor görme artık dedi
Diyeceksin ki ona ben evlenmeden böyle şeylere konuşmaya karşıyım. Beni böyle kabul edeceksen devam edelim etmeyeceksen ayrılalım de eğer devam etmek istiyorsan bu konuları açma senden soğurum de
Bak bugün yine konuştuk şimdi napıyosun falan diye. Ne yiyorsun dedim seni dedi. Yani ben izin versem çok başka yerlere gidicek gibi geliyor
😂😂😂 benim dediklerimi de
Sence beni sevmiyor mu ya
Yazdıklarımı söylersen anlarsın
Dün dedim zaten bidaha böyle bişey yazarsan yemin ederim konuşmıycam seninle dedim tamam dedi
Cinsel şeyler konu açması seni sevmediği anlamına gelmiyor sen neden konuşmuyor öyle konular
Tamam öpmek falan olabilir ama şu an daha ilerisini istemiyorum
15 yaşında mısın çocuk iki yıldır beklemiş escorta mi gitsin ne yapsın
Ne alaka
Saçmalık bu yaptığın bence bu denli mesafe bir de iki yıl olmuş
2 günde mi olmalıydı
amacını belli etmiş seni sevmiyor ki amaç belli yani
2 yıldır hiç konuşmadık bunları
2 yıl olsun 5 yıl olsun sen istemediğini belirttiğin halde şaka maksatlı yine kendi dediğinde diretmiş sen uyarınca tamam demiş geçmiş yani ne bekliyorsun ki imkan versen daha ileri çeker yani muhabbeti emin ol
Evet çeker ben de farkındayım. Ama yapma diyince tamam dedi. Bide bu sefer ben başlattım biraz ondan ileri gitti sanırım
seni sevdiğini konuşması ile anlayamazsın ki sadece sana davranışı senin yanındaki hareketleri gibi gibi şeyler belli eder bunu
15 yaş liseli muhabbetleri tam olarak nereye kusuyoruz 🤢
Başka bir yere kus
iki yıl boyunca böyle yapmayıp şu an yaptıysa bu seni sevmediği anlamına gelmiyor
Öküz gibi sevişmek istiyorum demesi ne peki
üslupta hata yapmış biraz ama konuyu kapatalım dediğinde de tamam demiş sorun yok
Gerçekten bişey demeye korkuyorum. Öptüm dedikten sonra hemen konuyu nereye getirdi
bazen oluyo maalesef erkekler işte
Peki ben çok mu kötü davranmışım
hayır net olmuşsun, bence iyi
şu an mesaj attı aşkım diye. Nasıl davranıyım ya
normal konuş, hiç olmamış gibi
Normaldr o gece çalışıyor bu saatte uyuyor oluyordu. Bugün çok erken yazdı
belki senin tavrını merak edip erken yazmıştır
Kötü davranıyım demi
hayır kötü davranma, konuyu yine açarsa cevap verirsin
Bu ne ergence bir mesajlaşmadır arkadaş ya. Midem bulandı
Niye öyle dedin
Niye mi öyle dedim? (Güldür güldürdeki fikri gibi oldu :D) Mesajları baştan aşağı oku anlarsın :D
Ne öpücük imiş bu arkadaş. Bu kadar uzatılıyor. Ergen misiniz
Bu ne yaaa...
Çok saçma bi muhabbet değil mi bu?
Saçlarım beyazladı okurken, tibetteki rahipler gibi sınanıyoruz resmen
Niye öyle dedin
@erkeksihayvan hahahah🤣🤣🤣🤣🤣
İyi güldüm ya sağolun
öpücük peşinde koşacağına git kitap oku, biraz beynin gelişsin.
böyle bi kelime yok, bil yani
"tersliyceğimi"
Tersleyeceğimi
aferin, sen yine de oku !
bu cümlede de soru işareti olmaz
"2 yıldır hiç konuşmadık bunları çünkü benim tersliyceğimi biliyordu?"
Onu otomatik olarak KS koyuyor
neyse uzatmayalım silebilirdin
Sence beni sevmiyor mu
sence şeyimde mi, bu ergen muhabbetini okuyacak davar varsa ona sor
erkekler işte şaşma gerçi sevmese 2 sene nasıl dayansın ayrılır öpüşecek başkasını bulurdu
Aşkım sen de niye opturmuyosun dudağını jejensjsnsnsn
Sence beni sevmiyor mu. Öpmesini geçtim de diğer dediği peki
Bunun aklı fikri başka yerde
Beni sevmiyor mu sence
Gözlerim kanadı keşke okumasaydım
Niye
5 yaşındaki çocukların yaptığı muhabbeti yapmışsınız da ondan
Ne alaka
Baya alakalı.. ama sen anlayamazsın
Yarım saat ısrara ragmen, msjla bile dudagından öptürmeyen kız ilk defa gördüm. Helal olsun sana
O dudağımdan öptü ben yanağımdan🤣
Kendini kandırma simdi😏 öpüstünüz iste artık bakire degilsin😂😂
Sence beni sevmiyor mu. Tamam öpmesini geçtim ama diğer dediği
Özelden yazdım ya sana bunları😅 yoksa beni ekleyen sen degilmiydin🤔
Hayır
Farkettim sana bol sans ben kactım..
Muhabbetlere bak
Noldu
Komik
Sakat ola bilir
Derken
Aptal ola bilir demek istedim.
Senin gibi mi
Çocukta ola bilir özür dilerim.
22 yiz
O zaman aptal.
Konu kapanmıştır.
Ne alaka
Ergence mesajlar
Amacı bu mu
O mu sence
Dudaklarımdan öp demesi? Ve bu konuşmalar sevmediğini bile bile devam etmesi
Aslında bu sefer ben başlattım gibi oldu. Çünkü ben o demeden öptüm bile demiyorum normalde. Bide dudağından öpücrm diyince normalde tersliyordum ama bu sefer sen öp dedim
Bir şeyi merak ettimde izin verirsen sorayım ama burdan değil
Of burdan sor
Yok sağol 🙏
Tamam
Peki