1 yıldır cikiyoruz hep ben onun yanına gittim hiç yanıma gelmedi normal mi?

Aynı sehirdeyiz 2 saat mesafe var aramızda. Evi var onun hep ona gidiyorum. Bazen dışarda oluyoruz ama yine ona yakın bır yerde. Hiç benim olduğum tarafa gelmedi evim yok tamam da 2 saat yol çekiyorum yoruluyorum arada sende çek gel kahve vs içeriz dimi yani beni sevmiyor mu sizce:(

1 yıldır cikiyoruz hep ben onun yanına gittim hiç yanıma gelmedi normal mi?
Cevapla