Merhaba.
Taniyamadim
Canim bem... in sevglisiyim kiskanc biriyim sende kadinsin anlarsin beni sadece sana degil diger kadinlarada yazicam simdi... de bu durumdan bahsetmezsen sevinieim👍
Ne zamanda beri?
Ne yapcan ne zamandan beri oldugunu sanane cik dedim sana ya kizi
Sokak ağzıyla konuşmadan önce insan gibi iletişim kurarsanız sizi o zaman ciddiye alabilirim. ... ile aramızda bir sey yok bundan sonra olamazda. İçiniz rahat olsun. Bir daha beni böyle basit konular için rahatsız etmeyin. İyi günler
boş ver git seni bulur inletirim... bile alamaz elimden hayirdir kizim swvgilimi takip edip cikiyonn
Siz bu durumu dert edeceğinize psikolojinizi dert edin. Sorunlusunuz. Sevgilini kimse almaz elinden merak etme. Ama bunun derdine düşmeden önce kendi sağlığını düşünüp en yakın zamanda bir psikyatri servisine gitmenizi oneririm. Normalde cevap dahi vermezdim sizin gibi seviyesiz bir insana ama halinize üzüldüm bir tavsiye ve ya nasihat nasıl alırsanız artık kesinlikle tedavi olmalısınız.
Seni bulur skrsm 40 yil tedavi olmak zorunda kalirsin iylesemwzsin ya karisi yazdi bende seviyesine inmedim engelledim sonra konustugum cocuga yazdim 2 gun once kesmistik bitirmistim soguktu diye ama sonra ozurdileyip barismak istemistim sonra konusalim demisti barisicakti boyle birsey oldu sonra ona yazdim konusmalari felan atmadim. Madem hayatinda biri vardi bana ne gerek vardı ki bunada gerek yoktu diyip her yerdem engelledim.
Taniyamadim
Canim bem... in sevglisiyim kiskanc biriyim sende kadinsin anlarsin beni sadece sana degil diger kadinlarada yazicam simdi... de bu durumdan bahsetmezsen sevinieim👍
Ne zamanda beri?
Ne yapcan ne zamandan beri oldugunu sanane cik dedim sana ya kizi
Sokak ağzıyla konuşmadan önce insan gibi iletişim kurarsanız sizi o zaman ciddiye alabilirim. ... ile aramızda bir sey yok bundan sonra olamazda. İçiniz rahat olsun. Bir daha beni böyle basit konular için rahatsız etmeyin. İyi günler
boş ver git seni bulur inletirim... bile alamaz elimden hayirdir kizim swvgilimi takip edip cikiyonn
Siz bu durumu dert edeceğinize psikolojinizi dert edin. Sorunlusunuz. Sevgilini kimse almaz elinden merak etme. Ama bunun derdine düşmeden önce kendi sağlığını düşünüp en yakın zamanda bir psikyatri servisine gitmenizi oneririm. Normalde cevap dahi vermezdim sizin gibi seviyesiz bir insana ama halinize üzüldüm bir tavsiye ve ya nasihat nasıl alırsanız artık kesinlikle tedavi olmalısınız.
Seni bulur skrsm 40 yil tedavi olmak zorunda kalirsin iylesemwzsin ya karisi yazdi bende seviyesine inmedim engelledim sonra konustugum cocuga yazdim 2 gun once kesmistik bitirmistim soguktu diye ama sonra ozurdileyip barismak istemistim sonra konusalim demisti barisicakti boyle birsey oldu sonra ona yazdim konusmalari felan atmadim. Madem hayatinda biri vardi bana ne gerek vardı ki bunada gerek yoktu diyip her yerdem engelledim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kendisine göre bir sokak kedisi bulmuş keşke üzerine salsaydın djdjd
Sokak kedileri bile daha naif çok basit birisiymis ikiside
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir ben gideni değil giden beni kaybetmiştir
Sevıyesiz belli edıyo kendlnş
Engelledim zaten
Bugun ona bunu yazdım dayanamadım
Benim senden bir beklentim yoktu sana kötülükte etmemiştim Sormadan içim asla rahat etmiyicek ama cevabi ne olursa olsun ögrenmek istedim. Cunku kendimi çok aptal ve kötü hissettim. Özür mesajı atıp barışmak isterken hayatında birinin oldugunu ögrendiğimde çok şaşırdım ve cok üzüldüm. Sana karşı hislerim olduğu icin yazmiyorum gerçekten merak ediyorum böyle bir seyi neden yaptığını. Sana karşı hislerim oluşmuştu ama bu durumdan sonra senden aşırı soğudum ama yinede cevabını merak ediyorum. Sonra zaten yoluma bakıcam.
Yazdım
Knka yanlış yaptın aksine kendimi umursamıyormus gibi gösterecektin
basit biriymiş. dikkate bile alıp cvp verme
Sonra zaten engelledim ikisinide
güzel cvp vermişsin. karşındaki tam basit ağızlı..
Hemde nasıl midem bulandı
Bunun kadını. erkegi yok kabalik kabaliktir ama kadinin agzinda kufur ekstra kotu duruyor simdi herkes birbiriyle kufurlu konusuyor normal gibi
değil tabii... çok fazla küfür kelime dağarcığının, kendini ifade etme yetersliğinin gösterdesi.. küfürün en iyisini bil, gerekirse yerinde et.🤷♂️
Yerinde küfür kelami kibardir derler ama yinede cok az ederim boyle hiç etmem
yani🤷♂️.. küfür ağızlılık iyi bişii değil..
Konuşmaları atsamiydim konustugum kisiye. Ona hic bahsetmedim boyle olaydan sadece madem hayatinda biri vardi bana gerek yoktu neden boyle bisey yaptin diyip her yerden engelledim
gerek yok. bin türlü savunma mekanizması devreye girer. iğrendiğini değilde, değer verdiğini, önemsediğini düşünür
Doğru istd bu yuzden hayatima kimseyi almiyordum korkuyordum iliskilerden
yaa korkmada, zaten akıllı kadınsın ama başlarda özellikle aklınla hareket edersen.. ne bliim işte, inş. gönlüne göre olur her şey..😒
Insallah sadece benim degil herkesin kalbine gonlune gore versin Allah
Bugun ona bunu yazdım dayanamadım
Benim senden bir beklentim yoktu sana kötülükte etmemiştim Sormadan içim asla rahat etmiyicek ama cevabi ne olursa olsun ögrenmek istedim. Cunku kendimi çok aptal ve kötü hissettim. Özür mesajı atıp barışmak isterken hayatında birinin oldugunu ögrendiğimde çok şaşırdım ve cok üzüldüm. Sana karşı hislerim olduğu icin yazmiyorum gerçekten merak ediyorum böyle bir seyi neden yaptığını. Sana karşı hislerim oluşmuştu ama bu durumdan sonra senden aşırı soğudum ama yinede cevabını merak ediyorum. Sonra zaten yoluma bakıcam.
Yazdim
yaw ne yazıp kaşıyosun durup dururken.. sende yaaaa bi garipsin..😒
Gordu merak ediyorum bana neden oyle yaptı
Asırıiiii sogudum sadece cevabini versin istiyorum sacma bir seyde olsa soylesin
abuk subuk bir şeyler yazar eğer yazarsa, ya bırak takma kafana salla gitsin
Yazsında bir sey soylesin yeterki cevabinin mantikli olup olmamasi umrumda degil sonra zaten yoluma bakicam icimde rahat edicek
zaten yazar ya da yazmaz top senden çıktı yazdın yazacağını cevap vermezse de neden vermedi diye kafanda takıntı yapma, salla gitsin
Nerden cikardin yok oyle bir sey derse kabul etmezse
Cevap vermiyor sessiz kalıyor
suçlu. bliyor. yüzü yok. zaten herhangi bir bahaneyle cevap vermiş olsaydı bile kayış gibi suratı var derdim
Konusmak istemiyorum lutfen yazmis
tamaaaam.. sil aklından. konu kapandı.
Oyle goruldu attim zaten sildim numarasini karşıma cikarsa yuzune dahi bakmiyicam is yolunda
100 kere sana söyledim mabadımı yırttım.. numarasını silmen vesaire iyi de , onun dışında aklından sil.. hani derler ya önümüzdeki maçlara bakalım.
Tam anlamadım ya
Meraba ben sevgilisiyim takip cik dedi sonra saydırdı
Bu ne coluk cocuk işi ya
Bende zaten oyle durumun içinde bulunca kendimi aşirı kotu hissettim cevap vermemeye calistim ama agzi bozuk sekilde saydirmaya basladi hem uzuldum, hayal kirikligina ugradim ama seviyemk bozmamaya calistim ikisine karsida sonra ikisinide engelledim zaten ama içime oturdu😪😪
Boş ver oturmasın okurkenn bile sana sempatim oluştu 2 tane maldan kurtulmuşsun her şey gönlünce olsun
26 yasındayim hiç hayatimda kimse olmamisti bu ikimci kisiydi deger vermeye baslamistim cokta guzel severdim ama biranda boyle durumun icinde bulunca kendimi cokk sasirdim beklemiyordum ve cok uzuldum hayal kirikligi oldu. Ve erkek muhabbetinden kavga eden kadinlara cok garipserdim kendimi oyle hissettim.
Üzme kendini. Ne güzel işte o mal kız sana yazmış iş ilerlemeden bebenin ne olduğu ortaya çıkmış. Sonradan kalbin kırılabilirdi salla gitsin
Benim pesimden çok kisi kosuyor bakimsiz degilim çok begeniyor herkes kimseye bakmiyorum. hatta onunla bitirdikten sonra Cumhurbaskaninin evinin onundeki cevik kuvvetlerden biri numarasini atti. Bende oranin onunde hep geciyorum sabahlari işe giderken bana benden dustugumu soyleyip çöpu almami soyledi bende o niyetler aldirdigini dusunuyordum aldim numara ve biseyler yaziyordu alip okudum hemen numarayi gorumce anladim yere attim onda bile ben ona ihanet olmasin diye bana verilen kagidi alip okudugum icin suclu hissetmistim. Bitmesine ragme
Tamam yavrucum uzun uzun bilgilerin için teşekkür ederim. Anladım başta da dedim sempati duydum diye ne güzel işte kalbini bozma allah çıkartır karşına sana layık birisini
Insallah
Bugun ona bunu yazdım dayanamadım
Benim senden bir beklentim yoktu sana kötülükte etmemiştim Sormadan içim asla rahat etmiyicek ama cevabi ne olursa olsun ögrenmek istedim. Cunku kendimi çok aptal ve kötü hissettim. Özür mesajı atıp barışmak isterken hayatında birinin oldugunu ögrendiğimde çok şaşırdım ve cok üzüldüm. Sana karşı hislerim olduğu icin yazmiyorum gerçekten merak ediyorum böyle bir seyi neden yaptığını. Sana karşı hislerim oluşmuştu ama bu durumdan sonra senden aşırı soğudum ama yinede cevabını merak ediyorum. Sonra zaten yoluma bakıcam. Yazdım.
İyi halt yedin
Kafamda durup donup durucaktı. Sessiz kalmasın bir sey soylesin istedim mantiksizda olsa birsey desin. Evet aldattim desin kabul etsin yeterki bir sey desin bu onunla tekrar bir araya gelecegimden degil iki dünya bir ataya gelse ben bir daha o sahısla asla yan yana dahi gelmem. Bu sekilde icim daha rahat edicekti diye yaptım
Sessiz kaliyor goruldu atti
Yine kendi kendine ettin işte neyse unut boş ver
Neden ne yaptım ki kufretmeden etmeden sordum sadece biri bana fake hesaptan sevgilisiyim bilmem ne yazdi onun agzindanda duymak istiyorum
Ama görüldü atmış
Yazar o
Peki
Konusmak istemiyorum lutfen yazmis
Suçunu kabul ediyor demek ki
Seviye yerle bir
Evet benden aşıri kotu hissettim kendimi. Normalde cevap bile vermiyicektim ama uzuldum onada kendimide asiri kotu hissettim
Ikisinjde engelledim. Onada kısa yazdim konusmalardan bile bahsetmedim ama icime oturdu. Ben onunla bitmesine ragmen kimsenin yuzune bile bakmadim oncesindede zaten hayatimda kimse yoktu bakimsiz oldugumdan degil işte bu yuzden yoktu korkuyordum iliskilerden.
Sevgilinle ilişkiniz nekadar sürelikti
Kısa
Okuyan biri özetlesin ya uğraşamam hiç
Kiz benimle kufurlu konustu sevgilimi takipten cik diye bende 2 gun once ayrilmistim megersem sevgilisi varmis
Kaos
Uzuldum :(
Bugun ona bunu yazdım dayanamadım
Benim senden bir beklentim yoktu sana kötülükte etmemiştim Sormadan içim asla rahat etmiyicek ama cevabi ne olursa olsun ögrenmek istedim. Cunku kendimi çok aptal ve kötü hissettim. Özür mesajı atıp barışmak isterken hayatında birinin oldugunu ögrendiğimde çok şaşırdım ve cok üzüldüm. Sana karşı hislerim olduğu icin yazmiyorum gerçekten merak ediyorum böyle bir seyi neden yaptığını. Sana karşı hislerim oluşmuştu ama bu durumdan sonra senden aşırı soğudum ama yinede cevabını merak ediyorum. Sonra zaten yoluma bakıcam.
Dedim
Psikolojik vaka
Kotu kotu konustu tam cingene konustugum kisiye konusmalardan boyle olaydan bahsetmeden direkt ona oyle yazip engelledim ama insan bir ozurdiler bir sekilde ulasip 😪😪😪
Bugun ona bunu yazdım dayanamadım.
Benim senden bir beklentim yoktu sana kötülükte etmemiştim Sormadan içim asla rahat etmiyicek ama cevabi ne olursa olsun ögrenmek istedim. Cunku kendimi çok aptal ve kötü hissettim. Özür mesajı atıp barışmak isterken hayatında birinin oldugunu ögrendiğimde çok şaşırdım ve cok üzüldüm. Sana karşı hislerim olduğu icin yazmiyorum gerçekten merak ediyorum böyle bir seyi neden yaptığını. Sana karşı hislerim oluşmuştu ama bu durumdan sonra senden aşırı soğudum ama yinede cevabını merak ediyorum. Sonra zaten yoluma bakıcam.
He okuruz
Çok ilginç
Kendimi cok kotu hissettim
Liseli ergen gibi
Seni ya istlettiyse
Bilmiyorum ama onunda hayatinda biri var gibiydi bana karsi birden sogudu kadinin yazdiklarina bakar mısınız tam cingene
boş ver de ne kadarlık ilişkin bu
Kısaydı ama o acilmisti bana konusuyorduk hayatimdaki ikinci kisiydi ve ilk defa uzun yillar sonra birini almistim hayatima bir gece oncesi ruyamda birinin tanismak istwdigini gormustum sonra o cikti karsima kendi kendime gelin guvey oldum anlam yukledim konustugumuzda beni gormek istiyordu cama cik diyiyordu bulustugumuzda cok iyiydi yani gayet iyiydi sonra soguk olmaya basladi mesajlarimi goruldu yapiyordu bende dayanamadim bitirdim sonra dedim cokmu ustune gittim acaba ozudileyip şans istedim tekrardan haksizlik ettigimi dusunmustum oda sonra konusalim dedi peki dedim barisicakti kesin 2 gun sonra boyle konusmalar oldu engelledim ikisinide konuatugum cocuk bilmiyor bu konusmalari