Flörtünüzü yakın arkadaşınız ile tanıştırır mıydınız?

Bi çocuk var birkaç aydır arada konuşuyoruz bir iki kere buluştuk. Bir iki buluşmamıza yakın arkadaşım da geldi. Yakın arkadaşımın da belirsiz bi ilişkisi var ilişkisini çocuğa anlattı. Çocukla arkadaşımın konusu tamamen arkadaşımın ilişkisi oldu. Ben de konudan uzak kaldım baya. Dün de arkadaşım da geldi yine. Komiklik olsun diye ilişkisinden bahsetti ama yine neredeyse tek muhabbet bu oldu. çocuk baya tavsiye falan verdi de kendi kendime kıza yürür mü acaba diye bi düşündüm sizce hata mı yaptım tanıştırarak? Kimseye güvenim kalmamış :( ?

Flörtünüzü yakın arkadaşınız ile tanıştırır mıydınız?
Cevapla