Erkekler sevdiğine rahat mı konuşur yoksa çekinerek mi konuşur?

Bu konularda çok tecrübesizim çünkü hiç sevmedim sevilmedim de bedensel engelliyim diye. ya da kısmet olmadı diyelim daha doğru olur. Neyse ben kendimden 13 yaş büyük biriyle tanıştım (sanaldan) biliyorum yaş farkı çok ama ne yapalım gönül bu söz geçiremiyorsun hayatımda ilk defa hastalığıma rağmen benimle ilgilenen biriyle tanıştım sohbetimiz çok güzel dertleşiyoruz konuşuyoruz. Dün gece ona iyi geceler diye ses kaydı attım oda bana “Sen bana iyi geceler mi dedin ben senin sesine kurban olurum son zamanlarda duyduğum en güzel iyi gecelerdi bende sana iyi geceler diyorum ve seni çok öpüyorum” diye ses kaydı attı. Hoşuma gitti mi gitmedi mi bilmiyorum sanki karşında sevdiği kadın değil de bir küçük çocuğa ses kaydı atmış gibi konuşmuş. Pek emin olamıyorum onun bana olan hislerinde 🙄🙄 bir de size sorayım dedim

Erkekler sevdiğine rahat mı konuşur yoksa çekinerek mi konuşur?
Cevapla