Sevgilim acayip beleşçi, her şeyi bana ödetiyor. Ne yapmalıyım?

Uzun zamandır birlikteyiz her şeyi ortak ödedik ama son zamanlar her şeyi bana ödetiyor. İkimiz de öğrenciyiz ona yük olmayayım diye çabalıyorum ama o bana yük oluyor diş macununa kadar bana ödetiyor üye olduğum hesapları kullanıyor her buluşmamızda tüm masrafları ben ödüyorum kendimi aptal gibi hissediyorum benim de kendime göre harcamalarım var onu kırmayayım diye bir şey demedim şimdiye kadar ama çok bunaldım artık masraf çıkmasın diye buluşmak bile istemiyorum o kadar sevmeme rağmen. Ne yapmam gerek nolur yardımcı olun bir fikir verin ne demem lazım
Sevgilim acayip beleşçi, her şeyi bana ödetiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla