Selamlar arkadasım ısmarladıgı seyin parasını istiyo ne yapmalıyım?

bundan 1 ay önce yemek ısmarlamıstı ve o zaman bu onun icin problem degildi ve biz acayip yakınız bi o ısmarlar bi ben ben asla paranın lafını yapmadım bu zamana kadar olması gerekn de budur. yemek 150 tl tutmustu benim kartımda para yoktu ve ısmarladıgını soylemisti simdi ise senaryo uydurmus ceket falan alacakmıs o paraya ihtiyacı varmıs paramı gönder dedi ve bu durumdan dolayı ondan biraz uzaklasmıs hissediyorum cunku bende ısmarladım ve bunun lafı asla olmadı ne yapmalıyım

Selamlar arkadasım ısmarladıgı seyin parasını istiyo ne yapmalıyım?
Cevapla