29 yaşındayım artık hiç bir kadınla muhatap olmak istemiyorum. sizce bu normal mi?

40 a yakın kadınla çıkmışımdır. Bir o kadarından fazlasıyla yatmışımdır. Hepsi bir diğerinin farklı türü evlilik hayaliyle girdiğim tüm ilişkilerim yalan oldu ve artık hayatımda kimseyi istemiyorum. Sizce bu normal mi? Yoksa ben kafayı mı yiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Nn
Güncellemeler
+1 yıl
Hjj
29 yaşındayım artık hiç bir kadınla muhatap olmak istemiyorum. sizce bu normal mi?
Cevapla