Yazarsın geç cevap verir ya da hiç vermez,
Yazar ama asıl amacı farklıdır,
Konuşur konuşur hiçbir şey olmamış gibi basıp gider,
Özel anlar yaşadığınızı düşünürsün ayrılınca ne arar ne sorar, niye böyle hayat
Yazarsın geç cevap verir ya da hiç vermez,
Yazar ama asıl amacı farklıdır,
Konuşur konuşur hiçbir şey olmamış gibi basıp gider,
Özel anlar yaşadığınızı düşünürsün ayrılınca ne arar ne sorar, niye böyle hayat
Maalesef ahir zamandayız. Doğru bildiğimiz insanlar yanlış sapkınlıkda olabiliyor. Aslında konuştuğum kişilere tipten baksak nasıl biri olduğunu anlayabiliriz. Allah doğru ve hayırlı kişileri karşımıza çıkarsın.
Cevap
5Cevap
Yanlış bedende olmaktansa dogru yalnızlık her zaman iyidir.
Olmuyorsa vardır bir hayır diyeceksin
Ay bir de nasıl vakit ayırıyorlar hepsine ayrı ayrı
Bencil menfaat düşkünü olduk senden bir fayda elde edemeyecekse önemli değilsin maalesef
benim sevgilim olucak kisi ilkim ve sonum olsun istiyorum o yüzden daha hic sevgili bile yapmadim
Kimseye değer vermiceksin.
Doğru kişileri bul o zaman beybisi
Edep kavramını kaybettik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?