Yaşadığım şehre yeni taşındım hiç arkadaşım yok instadan eklediğim aynı işi yaptığım insanlara kahve teklif etsem nasıl olur?

İş yerinde arkadaşım yok. Ama aynı işi yaptığımız bazı kişileri instadan ekledim. Dmden yani taşındığımı arkadaşımın olmadığını arkadaş olmak istediğimi söylesem nasıl olur? 28 yaşındayım. erkekler bu durumu yanlış anlar mı?

Yaşadığım şehre yeni taşındım hiç arkadaşım yok instadan eklediğim aynı işi yaptığım insanlara kahve teklif etsem nasıl olur?
Cevapla