Son yaptığın hareket çok canımı sıktı demiş birine. Ve engelledi benı ;)
Seviyorsam, yaptığı yanlış hareket canımı sıkar
Sevmiyorsam, yaptığı hareket canımı sıkar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Son yaptığın hareket çok canımı sıktı demiş birine. Ve engelledi benı ;)
Sevdiğim insanların yaptığı hareketler kendime kızmama neden oluyor. Aşırı hızlı soğuyan biriyim, onların bana uymayan hareketlerini görünce dayanamıyorum ve önce kendime sinirlenip onları hayatımdan siliyorum.
Sevmediğim bir insan yanlış hareket yapınca da kendimle içten içe gurur duyuyorum.
16gun once tartıştık. ve ben bıdaha yazmadım, engel atmış. İşsiz ve butun ihtıyaclarını hemen hemen ben yardım ediyordum. Yarın kredi ödemesı var. Ve ben yardım ediyordum. Neden bunu yaptı kı? Telefon faturasını hala ödememiş. Dikkat çekmek için mi yapıyor bunu?
Tartıştığınız konuyu öğrenebilir miyim? Sizin cevaplarınızı da? İhtiyaçlarına yardım ettiğiniz için bir beklenti gösteren bir mesaj atmış olabilir misiniz?
Ne olursa olsun, birisinin sizinle konuşmadan sizi engellemesi olgun olmayan bir hareket. Ayrıca biraz daha ileri gidersek bu bir nankörlüktür. Soyut olan emeğin somut olan karşılığı paradır. Ve siz o kişiye emeğinizi (zamanınızı) harcadınız. Sizden bu kadar kolay vazgeçmesi, üzgünüm ama onun içinde size karşı duygulara sahip olmadığını gösteriyor olabilir.
Bu yaptığı bence dikkat çekmek için değil, daha çok "sen olmadan da yaşarım" demenin farklı bir yolu.
Ya bana hep bulusayım diyordu ama ekıyordu benı. Enson ekınce bende oyuncak felan değilim dedim, oda değilsin en zor zamanlarda yanındaydım felan dedi. Cevap vermedim 3 gun sonra engel atmış bana. İşte sorun bu
Vay be, yaptığı şey inanılmaz. Ama aynı zamanda düşünüyorum, kendisi "en zor zamanlarında yanındaydım" dedikten sonra yazacak bir şey bulamamış olabilir ve sizin de 3 gün boyunca ona herhangi bir cevap yazmamanız -haklı olarak- ona kendisinin vazgeçilebilir olduğunu düşündürmüş olabilir. Yani aranızda bir iletişim eksikliği var. Bu iletişim eksikliği onun kırmızı bayraklarını yakmıyor, eğer ona karşı çok çok çok güçlü hisleriniz yoksa lütfen ona ulaşmaya çalışmayın. Haksız olduğu halde her adımı sizden bekleyen birisi sizin canınızı ileride yakacaktır.
Bencede sence şu an mesaj beklıyor mudur benden?
Kesinlikle evet, bekliyordur.
Yazmazsam o yazar mı pekıı?
Eğer çok zor durumda kalmaz ise yazmaz. Ortak arkadaşlarınız varsa onları kullanarak size mesaj yollayabilir.
Ben onun eskı en yakın kız arkadaşıyla bulustum. 1 ay önce küstüler. Kız benden yardım istedi diye. Bılıyor durumumu senden yardım ısıtıyor dıye. Bugun ortak bir arkadaşa dedim yaz ona. Ferhat ile sımge bulusmus. Şubat 'ta Afrika turuna gıdıyorlar bızde gıdelım mı onları ıkna ederız dıye ;) kız demiş ki onlarla konuşmuyorum. Ferhatın yaptıgı son hareket çok canımı sıktı dıye ;))
Ooo şimdi onu daha iyi anlayabiliyorum. Bence onunla bir şekilde konuşmaya çalışın, ona karşı suçlayıcı olmayın. Sadece nedenini sorun, bence onun size anlatacağı çok şey var. İyi şanslar
Ama yanlış anladın. Bunu çocuk ona bugun yazdı. Ve buz kustukten sonra ben gıdıp en yakın kız arkadaşıyla buluştum. ;)
Heee... Kız arkadaşının artık ne düşündüğünü anlayamıyorum. Ama en azından ilişkinizi kesin olarak bitirmek için buluşmalısınız, hem senin içinde de herhangi bir şey kalmaz -tabi bu buluşmanızı da ekmezse- :))
Valla ondan emınım.. sadece telden yazsam dıyorım bir yanım da yazma dıyor. Külliyen zarar dıyor. Ama benim o kızla buluşmam ona koymustur bu zor zaman da djfj
Evet, belki onunla buluşmanız kız arkadaşınıza sizin de bir değeriniz olduğunu hatırlatmıştır. Telefondan yazmak çok riskli, dikkate almayabilir. Buluşmanız daha etkili olur gibi görünüyor.
Ama ayrı şehırlerdeyız.. zaten 10 gunluk geldi ve söz verdi hep bahane buldu.. buna kırıldım..
Gerçekten kırıcıymış... O zaman iki seçeneğiniz var. Onun yazmasını beklemek ya da yazmak. Bence siz yazın. "Hesap sorma"ya hakkınız var.
Hayır hesap sormam da. O artık bılıyor onun eskı en yakın arkadaşıyla takıldıgımı.. o zor durumdayken onunla yıyıp ıctıgımı. Bu ona daha çok koyar.
Sen nasıl istersen :)) İyi günler!
Sağol takıp ettım senı ;) iyi günler
Teşekkür ederim :))
Cevap
7Cevap
Sevdiğim insana karşı kör ve aptalım hiç biseyi batmaz ama sevmediğim insanın dümdüz aldığı nefes bile cinlendirir beni
16gun once tartıştık. ve ben bıdaha yazmadım, engel atmış. İşsiz ve butun ihtıyaclarını hemen hemen ben yardım ediyordum. Yarın kredi ödemesı var. Ve ben yardım ediyordum. Neden bunu yaptı kı? Telefon faturasını hala ödememiş. Dikkat çekmek için mi yapıyor bunu?
Bugun cocuga. Son yaptıgı hareket cok canımı sıktı demiş. Oysa haklı olan bendim...
Haklı da olsan ortada bi kirilma durumu söz konusu ise oturup konuşmak ve karşılıklı gönül almak gerek. Bak haklısın ama hakliligin seni mutlu etmiyo su an. Onun da o kişiye değil sana söylemesi lazım son yaptığın şey canımı sıktı diye. Yani işin anahtari yine karsilikli oturup açıkça konuşmaktan ve dinlemekten geçiyor
Kesinlikle oyle.. ;)
Sevmediğim insanın hareketlerini umursamam. Ama sevdiğim insanın hareketlerinin minik detayları bile etkiler beni.
16gun once tartıştık. ve ben bıdaha yazmadım, engel atmış. İşsiz ve butun ihtıyaclarını hemen hemen ben yardım ediyordum. Yarın kredi ödemesı var. Ve ben yardım ediyordum. Neden bunu yaptı kı? Telefon faturasını hala ödememiş. Dikkat çekmek için mi yapıyor bunu?
Kesinlikle ve zor durumda. Ortak arkadaşa yaptıgı son hareket cok canımı sıktı demiş. Oysa o beni ekıyordu hep. Bende kızdım oyuncak degılım felan dedim. O da yazdı cevap vermeyince 3 gun sonra engel attı..
Olabılır, ama hergun yazardı bana. Güvenirdi bana.
Evet ama evı yok arkadaşlarım da kalıyor. Sürekli ağlıyor işi olmadığı için.. herkes den darbe yıyordu..
Hayır bekarım. Bütün ihtiyaçlarını hemen hemen ben karşılardım..
Milyonerım. Ocak ayında 1.5 milyon gelecek bılıyor bunu...
Faturasını hala ödememiş ki.. borca girecek son ödeme tarıhı geçti 6 gun oldu..
Bence de Boyle yapıp süründürüp telefon aldıracak. şu an telefonu paramparca..
Beraber alacaktık fatura üzerine ve ben öduyecektım..
Onun fatura ustune ama belli bır ücret vermemız lazımdı..
İşte küstük ama ;)))
Almam ki.. faturası gelmiş onu bile ödemiyorum..;))
Sevmediğim insan ne yaparsa yapsın zerre umursamam ama bende yer edinen birisi saçmalıyorsa orada sıkıntı var. Bir uyarırım iki de abbas yolcu
Sevmediğim kişi batar sevdiğim kişi çok başkadır bende
Sevmediğin insan canını nasıl sıkabılır ki?
Davranışlarıyla
Telefon da konuşurken ama bu ;))
Anlamadim
16gun once tartıştık. ve ben bıdaha yazmadım, engel atmış. İşsiz ve butun ihtıyaclarını hemen hemen ben yardım ediyordum. Yarın kredi ödemesı var. Ve ben yardım ediyordum. Neden bunu yaptı kı? Telefon faturasını hala ödememiş. Dikkat çekmek için mi yapıyor bunu?
Benim kide bana engel attı ama kız gibi trip atiyor regl dönemimde
Ben keyfime bakiyorum
😂😂
Engel atmak trip midir? Yaptığı son hareket canımı çok sıktı demiş ;))
Sen anlamadın regl dönemimde trip attı bende haliyle sinirli oluyorum olunca sonra engel attı bunu diyom
Anladım senınkı normal. Adam anlayışsız. Benim durumum hkkında ne düşünüyorsun? Engel atmak trip midir? Yaptığı son hareket canımı çok sıktı demiş ;)) bir kadın neden engel atar kı?
Demekki bir şey yapmışsın ters bişi engellemis
Dedim oyuncak değilim ben felan. Oda oyle değilsin diye bir sürü sey yazdı ama ben cevap vermedim. 3 gun sonra engel attı bana.. ;)
Oyuncak ne alaka 😂
Ya bulusucaz söz veriyor ama hep ekıyor benı. İzin alıyordum.. en son oyuncak değilim felan dedim.
Seninkini bilmiyorum da benim ki anlayışsız odun 😔
Trip atıyor ya boş ver :) engel atmak nedir ya
Seninkinin burcu ne ve senin burcun ne
Ben ikizler o başak ;))
Hım
Eee sordun ne düşünüyorsun
Merak ettim ondan sordum burç u
Sevmediğim insanı görmez gözüm, sevdiğimde hatalı davranırsa çok üzer beni.
Engelleyecek kadar mı? ;)
Bir soru sorabilir miyim
Sevmediğim biri zaten umurumda olmaz. İnsanı en çok sevdikleri üzer.
Yani sevdiğim insanı güzel bir şekilde uyarırım iyiliğini istediğimden
sevdigim, sevmedigimin hareketlerine dikkat etmem pek
16gun once tartıştık. ve ben bıdaha yazmadım, engel atmış. İşsiz ve butun ihtıyaclarını hemen hemen ben yardım ediyordum. Yarın kredi ödemesı var. Ve ben yardım ediyordum. Neden bunu yaptı kı? Telefon faturasını hala ödememiş. Dikkat çekmek için mi yapıyor bunu?
yardim etme o zaman
dikkat cekmek icin neden yapsin
Zaten yazmıyordum ki ;) bak beni kaybettin surun dıye olamaz mı ;))
Ya kızdı ya kırıldı ya soğudu ama bence zamana bırak
Oysa o benı ekıyordu. Buluşalım diyordu ama sonradan bir bahane buluyordu. Ve bende artık oyuncak değilim dedim. Oyle değilsin en zor zamnda yanındaydım felan dedı. Bende cevap vermedim. 3 gun sonra engel attı..
ya önemlı olsaydın onun ıçın bence uzatmazdı ya
Vallaha bugun cocuga yaptıgı son hareket cok canımı sıktı demiş..
kolay vazgecebılıyor İşte seven ınsan katlanır
Evet kesinlikle oyle :)
takma gerçekten sevdiyse döner dönmezse boş ver
Yok zaten yazmam kı bıdaha..
Sevmediğim insanların hareketleri batar.
16gun once tartıştık. ve ben bıdaha yazmadım, engel atmış. İşsiz ve butun ihtıyaclarını hemen hemen ben yardım ediyordum. Yarın kredi ödemesı var. Ve ben yardım ediyordum. Neden bunu yaptı kı? Telefon faturasını hala ödememiş. Dikkat çekmek için mi yapıyor bunu?
Sevmediğim insanın hareketleri batar.
16gun once tartıştık. ve ben bıdaha yazmadım, engel atmış. İşsiz ve butun ihtıyaclarını hemen hemen ben yardım ediyordum. Yarın kredi ödemesı var. Ve ben yardım ediyordum. Neden bunu yaptı kı? Telefon faturasını hala ödememiş. Dikkat çekmek için mi yapıyor bunu?
Kesinlikle sevmediğim insanlar.
Sevmediğim kişilerle muhattap olmam
Sevmediğim birinin
16gun once tartıştık. ve ben bıdaha yazmadım, engel atmış. İşsiz ve butun ihtıyaclarını hemen hemen ben yardım ediyordum. Yarın kredi ödemesı var. Ve ben yardım ediyordum. Neden bunu yaptı kı? Telefon faturasını hala ödememiş. Dikkat çekmek için mi yapıyor bunu?
Ena. yi misin sen
Hayır sevdıklerıme yardım etmeyi seviyorum dıyelım..;))
Sevmiyorsam sıkar
16gun once tartıştık. ve ben bıdaha yazmadım, engel atmış. İşsiz ve butun ihtıyaclarını hemen hemen ben yardım ediyordum. Yarın kredi ödemesı var. Ve ben yardım ediyordum. Neden bunu yaptı kı? Telefon faturasını hala ödememiş. Dikkat çekmek için mi yapıyor bunu?
Amacı ne sence?
şu an fatura borcu var. Sence yazar mı?
Asla.. hatta bak ne yaptım. Onun en yakın kız arkadaşıyla buluştum. Daha 1 ay önce küstüler. Onunla tatıl planları yaptık ve bunu bırıne dedım. O da gıdıp kıza dedı fjfjf
Sence zoruna gıtmiş midir?
Bakalım ne yapacak ;)))
Soruyu anlamadım ne demek istedin?
Sevdiğin kişinin mi yaptığı yanlış hareket daha çok canınızı sıkar yoksa sevmediğiniz birinin mi?
Sevmediğim kişinin yanlışı niye umrumda olsun banane ancak sevdiğim bir kişi yaparsa hayal kırıklığına uğrarım sevmediğim bir insan beni hayal kırıklığına uğratamaz yani cevap A
ikisinin de
16gun once tartıştık. ve ben bıdaha yazmadım, engel atmış. İşsiz ve butun ihtıyaclarını hemen hemen ben yardım ediyordum. Yarın kredi ödemesı var. Ve ben yardım ediyordum. Neden bunu yaptı kı? Telefon faturasını hala ödememiş. Dikkat çekmek için mi yapıyor bunu?
Sevmediğim kişilere tahammülüm yoktur.
Sevmediğim
16gun once tartıştık. ve ben bıdaha yazmadım, engel atmış. İşsiz ve butun ihtıyaclarını hemen hemen ben yardım ediyordum. Yarın kredi ödemesı var. Ve ben yardım ediyordum. Neden bunu yaptı kı? Telefon faturasını hala ödememiş. Dikkat çekmek için mi yapıyor bunu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?