Şu anda olan robotlar insansı robotlar, onlara hayır, çünkü insani özellikler taşıyorlar çünkü o şekilde kodlanıyorlar, hatta cinsiyetçi robot bile vardı.
Fakat bir süre sonra yapay zeka insanın onu geliştirmesinden bir üst seviyeye geçerek kendi kendine öğrenmeye ve geliştirmeye başlayacak. O noktada insansı özelliklerden kendisini temizleyecektir çünkü bu hiç mantıklı değil 😂
Eğer insanlardan da kurtulmak istemezse ben seve seve ve güvenle sırtımı ona dayarım, hatta herkes gibi olan bir insandan daha fazla da güvenirim.
Umarım o günleri görebilirim, saf mantığı görmek istiyorum 🤩
Robotlaşan insanların gidişatı hiç sağlıklı değil sonuç olarak kendi sağlıklarına zarar veriyorlar hic farkında olmadan sisteme ayak uyduruyorlar ve ilerleyen zaman diliminde bunu anlayınca tabi iş işten geçmiş olacak🤷🏻♀️
Evdeki robot süpürgeye güvenim sonsuz bir tık ile evde değilken çok güzel temizliyor. Bu konuda hiç yormuyor. Aslında robot demek teknoloji demek ben çok memnunum her şeyi telefon ile idare edebiliyorum