İlişkinin başındaki ve sonundaki kişi aynı olmayınca ne yapardınız?

Selam.. size bir şey danışmaya geldim. Biz 3 senedir sevgiliyiz. Sevgilim özünde çok iyi biri ilişkimizin ilk senesinde sürekli sürprizler camdanda olsa göreyim diye gece bile kapıma gelmeler... İlişkimizin 1. Senesi bittikten sonra hiç bir sebep yokken bana kötü davranmaya başladı mesela beraber hamburger yemeye gitmiştik çocukluk fotoğraflarından konu açmak istedim fazla bozuldu ve kapa çeneni yemeğini ye falan dedi evlatlık değil ailesi öz ailesi ile herhangi problemi yok ama böyle dedi istemsizce elimden hamburger düştü o kadar üzüldüm ki :( sonra durduk yere benden ayrıldı okulda yan yana olduğumuzda benim işim çıktı diyerek gitti saatlerce bekletti aslında işi yokmuş parkta bankta tek başına oturmuş kendi söyledi neden böyle bişey yapıyorsun dediğimde bile cevap alamadım. Normalde bana kedi gibidir ama o kişi gitti bana bağırmaya başlayan sıkan kıskanan biri geldi. Böyle 3 ay ayrılıkla 5 ay ayrılıkla 1 sene geçti. Hep affettim çünkü ben onu çok seviyorum ama bu dengesizlik beni yoruyor. Affetmeme temel sebep öncesinde baya iyiydik bir sebep olmalıydı düzeltirim diye hep affettim. Asla yaptıklarının bir açıklaması yok. Yani açıklama yapmıyor "yaptım evet öyle " özür de dilemiyor öyle eskisi gibi kırdım ah dur gönlünü alayım sürpriz hediye falan yok inanın bunlarda gözüm yok özür dilemiyor çocuk :( en son bana sanki çok hediye alıyormuş gibi sen aldıklarımı takmıyorsun dedi burdan bir tartışma çıkardı bidaha da sana hediye almam dedi zaten almıyordu öyle dedi bunu dillendirdi diye ben çok üzüldüm sonra mesajına cevap vermedim telefonlarını da açmadım sonra o da beddua edip beni engelledi bide benim başkasını sevdiğimi ima etti ertesi gün engeli kaldırıp sen ne biçim insansın sahte sevgin vs vs bidaha engelledi. Gördüğünüz gibi hiçbir davranışında tutar yok mantıklı sebep yok özür yok başkasına kızar gelir bana çatar başkasını sevdiğimi düşünür bu arada bunu düşünebileceği açık kapı yok konuştuğum 1 erkek bile yok o hariç ama yinede böyle düşünüyor ben çok doldum kızlar ne yapacağımı bilemedim ayrıldık 1 ay oldu her yerden engelli

İlişkinin başındaki ve sonundaki kişi aynı olmayınca ne yapardınız?
Cevapla