Ben sevgilim ile çok farklı olduğumuzu düşünüyorum insanlarda sürekli bunu dile getiriyor napmalıyım?

Öncelikle merhaba arkadaşlar ben üniversiteye yeni başladım bir ay önce falan biri ile tanıştım ama benden hem dış görünüş olarak hemde yapı olarak çok farklı mesala benim ayıp dediğim şey ona ayıp gelmez onun ayıp dediği şey benim için ayıp değil aynı zamanda insnalar sürekli benim dış görünüşümün ondan çok daha iyi olduğunu söylüyor ben hep benim güzelliğim ikimize de yeter gibi cevaplar veriyorum ama bu nereye kadar böyle devam edecek? Bir de ben konuşan gülen benim yanımda çocuk gibi olan bı sevgilim olsun istemiştim ama bu çocuk cok sessiz yan yana geldiğimiz zaman neredeyse hiç konuşmuyoruz ve bir kız olarak ben yapmayana kadar o sarılmaz elimi tutmaz işte tuhaf geliyo ama diğer yandan da mutluyum üniversitede sadece onunla takılıyorum o olmazsa yanlız kalırım o yüzden bırakmak istemiyorum ve beni sevdiğine çok inanıyorum

Ayrıl demeyin lütfen
Beni incitecek cevaplar vermeyiniz ben yeterince inciniyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ben sevgilim ile çok farklı olduğumuzu düşünüyorum insanlarda sürekli bunu dile getiriyor napmalıyım?
Cevapla