Gördüğüm en romantik jest olabilir! Bazı kadınlar gerçekten çok şanslı, siz ne düşünüyorsunuz?
Engin saçmalamaya devam ediyor pic.twitter.com/idKz6xo0iq
— ayse (@ayshebeyz) November 24, 2022
Gördüğüm en romantik jest olabilir! Bazı kadınlar gerçekten çok şanslı, siz ne düşünüyorsunuz?
Engin saçmalamaya devam ediyor pic.twitter.com/idKz6xo0iq
— ayse (@ayshebeyz) November 24, 2022
Bu şovdan başka bir şey değil. Şahsen beni böyle şovlar ne etkiler nede mutlu eder daha önce de gördüm samimiyeti yok bana göre tabii bu dışardan bir göz Dilan mutlu oluyorsa bize ne.
Param var kocam beni seviyor her Dilan he seviyor 😂
bunun aynısını apartman boyu sahil yoluna kadar yapmıştım tonlarca para gitti ama değer bilinmedi kızların geneli tipe ve paraya tapıyor orada bunu anladım maalesef bu şekilde söylüyorlar ama iş ciddiye binince tek bildikleri tip ve para başka bir şekilde diyen kıza da henüz dünya üzerinde raslamadım
Sana denk gelmiştir o zaman
Eşim bana böyle bi sürpriz hazirlasa artık eski eşim olur jsjsjs bu kadar estetikten ve duygudan uzak, bu kadar özenti ve israf bombası bi jest olabilir mi ya jest bile değil. Buna harcadığı zaman ve para ile gezeriz eğleniriz daha iyi
Sevgisini hissetsem yeterli. Bu kadar gösterişe gerek yok. Bunlar kendileri için değil, başkaları görsün diye yapıyor. Dertleri başkalarıyla aslında ama kimse farkında değil. Neyse güzel jest olmuş
Cevap
15Cevap
Bir tanesine bile sükredicez de işte ((
Birinin kafasına taş atılıyor sanki o kişi duyuyor mu kesin duymuştur sana en güzel çiçeği yollayacağına eminim ben merak etme pırlanta kanatlı arkadaşım ☺️
Teşekkür ederim çok ☘️
Eşim yok
Kim temizleyecek onları? İsraf ya.. Bastım mı lekesi çıkar onun... Hem bu kadar masrafa girmesi için öncesinde ne kabahat işledi acaba diye düşünmeden edemedim. Bir buket gül çok daha anlamlı... Bu kadar gül yaprağını yere sereceğine reçel yapsa daha makbule geçerdi 🤣
Hahha bendeki romantizm seviyesi bu kadar... Hiç bana göre değil.. İşin öbür yanı da şu.. Bunu yayımlamanın sebebi nedir? Yani yollarına gül dökülmesine daha önemli olan, yollarına gül döküldüğünü herkesin bilmesi midir? Karışık işler 🤣
Şunu romantik bulacak kadar ne yaşadınız ya? Ne var şimdi bunda? Sevginin ölçütü ne kadar gül döktüğü müdür? Yoksa hediye edilen tektaşın büyüklüğü müdür?
Yoksa yoksa bilinçaltınız erkeğin maddi gücünün göstergesi olan bu tarz davranışlarla güce olan aşkınızı mı ortaya döküyor? Tenekeden aşklar. Bi de bu sosyal medyada orada burada bu tip davranışları yücelten "işte aşk beee" diyen tipler yok mu, düşman başına.
"Güllerin de bir canı var onca cana kıyılmış" diye düşünüp israf olarak gören ve dahası gösteriş için yapılmış sahte hareketler olarak yorumlayan ve "Abartının da bir sınırı olmalı ama" diyen tek kişi ben miyim? Yok ben romantizm sevmiyorum ya. Bana tek bir gül getirsin ben bir ömür saklayayım isterim. Bunların hepsi çöp oldu şimdi ne değeri var?
Yalnız olmadığıma sevindim 😁
Bu manyâk bunlara kaç para verdi acaba derdim ilk olarak o parayla daha kalıcı neler alırdım diye hayalini kurardım. 😂
Birde kim temizleyecek buraları derdim sanırım 🤣
Şov artık bu da ya bu kaıdn her ay bir parti yapıyor birde milletin gözüne sokarcasına babasındna göremediği değeri kocamdan gördüm alın bakın diyor bi nevi
Ben istediğim kadar kimseyi istemiyorum diye kuyruğumu dik tutuyum 🤦♀️ çiçekle gelen vardı da ben mi yok dedim sanki 🥺
Bizde zamanında gül verdik aynı karşılık görmedim tam tersine daha çok gömdüler ama takmıyorum artık bazı kızlar kalpsiz
Gülü yiyecem mi? İstemem. Bana sürpriz hep yiyecek olsun😅
Koparılan her çiçek için üzülüyorum ben yaa.
Yapmasını istemem.
Hesaplarıma göre benim 6998 günlük maaşım 😂😂😂
O adam da ve buna mutluluk duyan kadında s! k kadar akıl yok. Bu sevgi değil, israf mk
ben sevmiyorum böyle şeyleri çok abartı, elimi tutsa bile yeter hiç aramıyorum bu kadarını
Çok abartılı, böyle sözde jest yapanlar problemli kişiliğe sahip oluyorlar :)
Abartı be, versin bir tane demet gül. Ne öyle vıcık vıcık. Romantiklik seviyem bir yere kadar. 🤓
Saçmalık ta bir yere kadar. Bunun için binlerce gülün ömrü kıyıldı. Yazık.
Böyle şeylerden hoşlanmadığımı biliyor, hazırlamaz.
Özgüvensiz ve aldatma potansiyeli yüksek erkekler genelde böyle şov yapmaya bayılır.
Böyle abartılı şeylere gerek yok gerçekten sevildigimizi bilelim yeter
Çok mutlu edici bişey. Allah herkese nasip etsin
Dilat polata eşi yaptı evin her yerine çok şanslı kadın :)
Bana hayatımda kolaylık sağlayarak en büyük jesti yapmış olurdu zaten
Eşim çiçeklerle bana jest yapacak hataya düşerse vay onun haline :))
Ne gerek vardı hanım, sen yetiyorsun derdim
Gereksiz pahalı bir jest bari işe yarar bir şey alsaydı bunun yerine...
Hayat herkese böyle değil işte şanslı olanlara ne mutlu
Bı alışamadım arkadaş romantiklige, ben taş devri misali sevgiler iki kelime ile değil de davranışlar ile saygı ile yaşamayı seviyorum...
Ne kadar da abartı desek de hoş olurdu bence:))
Evde olmasın orayı temizlemek var 😄
Kızardım. Çiçek israfı resmen
Lüksün adı romantiklik olmuş parası olmayan napsin
Buna para mı harcanır ya
Ne gerek vardı bu kadar masrafa ydyxfvxvzb
Çok güzel ya mutluluğunuz bozulmasın
Bunlar boş şeyler gül mül
romantiklik değil görgüsüzlük tamamen bu
Ben sevmiyorum böyle şeyleri ya🤦🏻♀️
Güllere yazık olmuş derdim
Çiçekleri toprağında seviyorum
İsraf haramdır ya bu ne
10 tane ailenin rızkı var orada, bomboş.
Fayda sağlamayan şeyleri sevmem
Halden hale girerdim sanırım 😄
O ev nasıl temizlenecek diye 40 defa düşünürüm.
Dilan Polat var yaa 😬😬😬
Cidden etkileniyor musunuz böyle şeylerden
Çok mutlu olurdum
ay keşke öyle bişey olsaaa 😍😍😍
Gül reçeli yapar ona yedirirdim...
Güzel bir şey çok severim
Çok romantik ya❤️🙈
Ayakkabıyla basmayın onlara
Beklediğim romantiklik seviyesi
güllere yazık
Masraf yani ne gerek var
Hiç gerek yok..
Utanırım ya 😂
Güllere yazık ya,
Boşuna masraf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?