Erkek arkadaşımın saplantılı olduğunu düşünüyorum abartıyormuyum?

Bütün duygularını doruklarda yaşıyor siniri de sevgiyi de güzel sözler söylemedim diye onu sevmediğimi düşünüyor ya da aramadığımda filan sinirlenince gözü bir şey görmüyor önünde ki masaya vs vuruyor

Erkek arkadaşımın saplantılı olduğunu düşünüyorum abartıyormuyum?
Cevapla