Erkek arkadaşım fazla mı umursamaz yoksa ben mi abartıyorum?

Gece uyumadan önce telefonda konuştuk iyi geceler diyip kapattık. Sabah bilerek yazmadım bakalım merak edecek mi diye, günaydın yazmamış baktım girmiş wpye uyanmış ama instadan bir post göndermiş bana. Sinir olduğumu bile bile yapıyor bunu. Sevmiyor mu diye düşünüyorum

Erkek arkadaşım fazla mı umursamaz yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla