Bana acı çektirmekten resmen zevk alıyor onu nasıl aşacağım?

İki yıllık gel gitli bir ilişkim vardı duygusal boşluktaydım ve bazı sorunlarım vardı tüm ilklerimi onunla yaşadım sırf hayatımda kalsın diye onu çok şımarttım hatamı kabul ediyorum ne istediyse yaptım dikkat çeken biride olduğum için oda haliyle ego yaptı ve bir insana yaşatabilecek en kötü hayal kırıklıklarını yaşattı sonra çıktı hayatımdan bende tam kendimi toparladım derken tekrar çıktı karşıma ama beraber olmak için değil tamamen ego tatmini sonra yine ortadan kayboldu umursamamış gibi davrandım ama içim içimi yedi ve şimdi yine aynı şeyi yaptı heryerden engelliyorum ama bir şekile yapacağını yapıyor mutlu etmekte istemiyor onu unutmamıda istemiyor böyle bir insan nasıl aşılır başkasıylada olamıyorum onu düşünürken haksızlık etmek istemiyorum kimseye gerçekten bir çıkış yolu bulamıyorum?

Bana acı çektirmekten resmen zevk alıyor onu nasıl aşacağım?
Cevapla