AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
187Cevap
Garipsenecek bir durum yok soğuk bir yapın olabilir belki ya da istememişsindir
Hayır. Oldukça normal bir durum. Sürekli sevgili değiştirenler garip.
Sevgilisi olmamış kız yoktur aradığı "badboy"u henüz bulamamış kız vardır...
Ben 22 yaşındayım benimde hiç olmadı. Sebebim özgüvensizlik ve tipsizlik
Biraz fazla seciciyiz galiba.
İnce eleyip sık dokumak.
Normal önemli olan doğru insanı bulmak her insanla sevgili olunmaz
23 yaşındayım ve benim de şu ana kadar hiç sevgilim olmadı. Bence garip değil.
Hayır değil efendim kendinizi ne zaman hazır hissederseniz
Ben 25 yaşına gireceğim bir kızın elini tutmadım helalini bekle artık kısmet nasip bu işler.
Ben 25 oldum benim de hiç olmadı hiç de garip hissetmiyorum kendimi 😂
24 bir şey değil, 33 üm, ama hiç kimse olmadı hayatımda.
Ciddi misiniz
Evlen benimle 😅
Tercih meselesi olmak zorunda eğil, eger isteyip de olmuyorsa garip
Olmasin napcan neguzel bnmde yok ihtiyacimda yok valla boyle cok iyiyim
Garip. Belli sorunlu birisisin 24 yasina kadar sevgilisi olmayan insan normal değildir bence. K. b
Ben 41 yaşında edindim bu açıdan bakarsan hiç bir şey için geç değil, zamanı gelmemiştir.
Kanka bi tipini atsana özelden daha yardımcı olurum
Erkek gibi nasıl yorum o be 😅😂😂
Bu soruyu gizli sorman iyi dm ye mesaj yagar dı sevgiliyi yagmuru olurdu
Bu zamanda değil. Sebebini bilemem tabii sen daha iyi bilirsin.
benimde olmayacak muhtemelen 30una gelmeden birini bulur evlendirirler
Sen daha gençsin pek garip değil ama ben 33 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim flörtüm olmadı benim durumum garip
Garip olduğunu sanmıyorum ama olmalı gibi de geldi #degisik
Olmaması daha iyi karşına çıkan iyi biri olmayabilirdi uzulebilebilir canınız yapabilirdi
Bulunmaz hint kumaşı gerçekmiş jshd garip kesinlikle değil her erkeğin evlenmek istediği kızsın:)
Yoo değil olmalı mıydı yani illaa, zamanı gelince olur
Hiçbir kaybın yok hatta fazlan var vakit kaybetmemişsin
Bunu bir eksiklik olarak görüyorsan çok garip.
Gereksiz kişiliklerle zaman ayırmaktansa olmamış daha iyi sürekli birileriyle çıkmak sonrada sudan sebeplerle ayrılmak üzüyor
Çok uzduler galiba
Benim de olmadı ama bence hala geç kalmadık. Zaten daha sevgili olmadan kızlar başıma bela oluyor sevgili olsak Allah bilir ne olur.
Cenaze hizmetlerini arıyorum senin için. Geçende 35 yaşında biri evde mi kaldım diyodu 🤣 Eh evde kaldın bacım.
Şuana kadar flortlerim zaman kaybından başka bir şey değildi hepsi umut verip gittiler hep yalnız kalanancinceken ben oldum keşke onlar için uzulecegime derslerime kendimi geliştirmeye odaklansaydim diyorum sevgili yapmak zorunda değilsin...
Nasip kısmet olur illaki üzülme canım yaa💜😔
Biri gelip tanışmaya çalışsa ona da şans vermezdin zaten. İyi ki yok iyi ki de olmamış.
Hiç mi istek olmuyor hiç mi düşüncesi gece uyutmuyor anlamdım
Ben 24 yaşındayım 2 cocuk annesiyim sen karar ver garip misin degil misin
Valla bende birini bulsam binecem direk ama bulamıyorum
Bende yaa, bu zamana kadar hep f*ck oldu. Hiç ciddi sevgilim olmadi
Benim ilk 26da olmuştu..
Gerçi ondan sonra da olmuyo yıllardır
Neden peki? Kariyere mi önem verdin
Gerçek aşkı bekledim diyelim
Kolay seven biri değildim de
Peki beklediğine değdi mi
Yani kendi açımdan aşık oldum o duyguyu yaşadım ama. Sonu ayrılık oldu
Yani mutsuz son. Peki nedenn ayrildiniz
Bahaneler bahaneler. Terk edildim. Ciddi bi şey yoktı
Demekki çok seven ve usteleyen ve kendinden ödün veren ve hayatının merkezine koyan kişi sensin iliskide.
Aynen öyleydi.. yanlışmş😀
Ahahah hemde çok yanlış. Hemen aldativerir valla
Aldatma olmadı da.. inş başıma gelmez
Gelmesin zaten güzel bir şey değil. Tecrübeyle sabit ehehe
Aynen korktugum bi şey
Muhabbet etmek istermisin
Olur
Konya antslyada olsan 😊
Neden gizliye geçtin ki
Mesaj yazarmisin? Bisi sorcam
Benim de hiç olmadı seçici birisiyim. Kafa yapıma uygun ağır başlı birini bulamadım. Çevrem de pek geniş değil ve geçmişe önem veren biriyim. Sen de mi benim gibi seçici birisisin
Garip aslında eğer istediğin bir şey değilse bu. Biraz çekingensin sanırım. Bir şey yasamadikça da yeni ilişkiler yaşamak seni korkutuyordur büyük ihtimalle.
Değil ben de 29 yaşındayım benimde hiç sevgilim olmadı
evet garip, halbuki 10 15 tane eskitmen lazımdı.
Bende 25 yaşına girdim hale sevgilim yok ustelik yurtdışında yaşıyorum duşun tipimee gayet iyi sansizim iyi değil
Seni tanımak isterim
@ManavgatKaOs07 neden sevglim olmadı için mi bende kendim gibi temiz birini isterim
Hayır temiz birisi olduğunu düşündüğüm için
@ManavgatKaOs07 bende temiz birini istiyorum
Tamam o halde tanışalım
Gerçekten temiz bı kizsan tabiki
@ManavgatKaOs07 gerçekten temiz derken asıl sen temizmisin senin gibi temiz kız arayan erkekler genelde her altı yemiş oluyor
İlk sevgilimi dudağından bile opmedim. cinsellik istediği için ayrıldım. Tkp mesaj yaparsak sevinirim
çünkü hiç bir erkek sana çıkma teklifi yapmaya cesaret edermiyorlar cünkü özel birisisin eşin benzeri yok ;)
Normal gibi bu devirde benim ilk sevgilim 25 yaşın sonlarında olmuştu 8 ay önce felan yani hainlik yaptı o başka
Ah senin gibi bir eşim olsa bir ilk gece yaşasak
Ah
Allah'm ne olur ben de kadın yüzünü görsem. A. msizlik Ah başıma vurdu
Benimde olmadı 23 yaşındayım.
Kimse gelip tanışmak istemiyor.
Bazen beklersin beklersin bir tane gelir hayatın değişir. Ben de bekliyorum
evet galiba ama asexuel olabilirsin eğer kimseden hoşlanmasaydın bi uzmana danış
Abartma 🔥🤩😂😂😂
ben 29 yaşındayım benim de sevgilim olmadı tipsiz olduğum için değil sosyal olmadığım için veya ben çok üzerine gitmedim ne bileyim daha garipleri varmış değil mi
Bende istiorum bendede yokk 😂😂 ankaradan olursa sevinirim uzaktan uzaga istemiorum 😬
Benimde öyle benimde hiç olmadı hatta hiç bi kızın elini bile tutmadım..
Bazen'de Dogru kişiyi beklemek lazım yahu :)
Garip değil gayet normal. İSTERSEN TANIŞABİLİRİZ 😁
BENCE SORUN YOK. BEN DE 34 YAŞINDAYIM AMA HALA BEKARIM VE SEVGİLİM YOK. BİZ NAPALIM 😁
Benimde daha oncd hiç olmadı bence çok gereksiz bir uğraş
Şu an yaşım 27 yakında 28'e gireceğim benimde hiç olmadı durumum senin ki gibi
Bizim Caner de 30 yaşında sevgilisi olmamış istiyorsan ayarlıyım sana efendi çocuktur
kanka garip ergen de mi olmadin ya lisede ortaokulda bile cocukca ask yasamadin mi
yo garip deyil, ben 25 hala bulamiyorum. sorun bizdemi acaba🤣
arkadaslar bir benim soruma da bakin ya lutfen profilimde
Seni tanımak isterim
Takip mesaj
neden?
Bende 27 e girdim olmadi uzak mesafe oldu bir tane bitti o da bulusmadan
Seni tanımak isterim
Neden
Burada mi konuscaz?
Yorumlarını çok beğendim
Ya teşekkür ederim
Sen beni yanlış anladın diğer yerde. Yorumlarını çok beğendiğim için yazdım. kim o cucuk ya sana kafayı takmış manyak engel yap gitsin