Kafanda bitiremiyorsan onunla konuşmayı karşısına çıkıp son kez konuşur musun?

erkek arkadaşımla geçen hafta ayrıldık daha doğrusu bitti demedik hatta arabadan inmeden öpüştük ama o günden beri iletişimimiz yok öpüşmenin öncesinde fazlasıyla kırdı beni ama bitiremiyorum kafamda yazsın arasın diye bekliyorum hâlâ kafamda onunla konuşuyorum sürekli sen bunu yaptın bu yüzden olmaz bizden sen şunu söyledin bu yüzden ayrılmalıyız gibi gibi. 1 haftadır ölü gibiyim sürekli olarak bunları düşünüyorum. arayıp bir yerde konuşmayı teklif etmeli miyim?

Kafanda bitiremiyorsan onunla konuşmayı karşısına çıkıp son kez konuşur musun?
Cevapla