Hemşirelik 2. sinif öğrencisiyim staj yaptığım klinikteki doktor beni beğendigini söyledi sizce amacı eğlenmek mi?

Ben 19 o ise 29 yaşında yaklaşık 1 aydır o klinikteyim ve sürekli bana bakıp benimle arada konuşmaya çalışırdı geçen gün beni odasına çağırdı ve beni beğendiği hatta hoslandigini söyledi ne yapacağımi şaşırdım sizce uzak mi duruyum yoksa bende adım atıyım mi. Ben de onu beğeniyorum ama yaşı ve mesleğinden dolayı yanlış olduğunu düşünüyorum
Hemşirelik 2. sinif öğrencisiyim staj yaptığım klinikteki doktor beni beğendigini söyledi sizce amacı eğlenmek mi?
Cevapla