Ayrılmak zor geliyor o da üzülür
Ben her şeyde baskın olsun istiyorum ama o baskın değil ben baskın kalıyorum ne dersem evet he diyor kabul ediyor
Ayrılmak zor geliyor o da üzülür
Ben her şeyde baskın olsun istiyorum ama o baskın değil ben baskın kalıyorum ne dersem evet he diyor kabul ediyor
İstediğinle, bulduğun aynı olmaz. Sen baskın olmayı kabul ettikçe karşına da pasif kişilik insanlar çıkar kuralı böyle bu düzenin. Sendeki pasif eksikliği tamamladigi için karşına çıkıyor. Kendini degistirirsen karşına çıkan da değişir aslında. Ama nasıl olur onu bilemiyorum bende baskın bir kadınım, karşıma baskın bir erkek çıktıysa bile o ilişki içinde kalamadim. Pasifle oldu mu onunla da olmadı aslına bakarsan 😂
Kız sen ne anlattın aahaah
Ay bende bilmiyorum bu durumun nerden nasıl geldiğini çözdüm ama değişmeyi kabullenmedim denemedim de aman saçma sapan bir iş 😂😂
Cevap
8Cevap
Baskın olmayan erkek iyidir aslında hayatın boyunca incinmeden prensesler gibi yaşarsın ama illa ben istemem diyorsan da pasif davran. Ya sıkılır o seni bırakır ya da birinin o görevi üstlenmesi gerektiği için o baskın olur.
Bence de öyle. Dışarda veya herhangi bir konuda eşit olmak güzel ama evde sevgilime itaat etmek onu mutlu etmek daha güzel ve extra fantezi olarak kölelik falan .
Baskın olmamak ayrı, sevdiğine yok çekememek ayrı. O seviyordur bence.
Sen kafayı yemişsin kııız
Ne diyorsun sen
Biraz yorulmak ilişkiyi canlı tutar kanka
Senin ruhun ölmüş kankam. Baskın erkek diye yavş*k erkelere denk gelmişsin sen
Ahahahahahah evet ama erkek olduğunu hissedeyim
Ben de zeki müren gibi takılmak kadını kölesi olmak onu prenses gibi hissettirmek iyi gelir sanıyordum ama yok. Erkek dediğin kadını kolları altına alır. Her zaman sahiplenir. Yeri gelir dişini geçirir. Gücünü kadına hissettirir ama onu korkutmaz. Ayrıca güç meselesine sadece fiziksel olarak bakmamak gerek
Aslında ne istediğinizi en iyi siz biliyorsunuz ama bunu kendinize dahi ifade edemiyorsunuz
Beni tarif ediyorsun 😎
Ne güzel işte sevmiş seni ne bu tavırlar
Bna hemen mesaj 4t kadin (!!!
:) yanlış erkektesin yanas kıyıma :D
Flörtse salla gitsin
Yapamam
Yapamam diyorsan şu anda da okey senin için
Baskın basan burada
Ayrıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?