Yakışıklı Bir Erkeğim Fakat Kızlar Konusunda Sanşsızım?

Yakışıklı ve iyi bir erkeğim. Kızlarla sohbetim iyidir. Genel kültürümde iyidir. Fakat kızlar konusunda şanssız birisiyim. Kız arkadaşım yok. Şu ana kadar çok kızla konuştum. Fakat konuştuğum kızlarla niyeyse sevgili olamıyorum. Kız konusunda şanssızlık var. Sizce neden böyle? Artık sıkıldım.
Yakışıklı Bir Erkeğim Fakat Kızlar Konusunda Sanşsızım?
Cevapla