Gözlerinin içine bakınca eridiğiniz birisi var mı?

Kavga edelim istiyorum...
Sonra tam ben arkamı dönüp gidecekken,
Kolumdan sıkıca tutup çek kendine beni sarıl
bana.
Sen benimsin nereye gidiyorsun sen de,
Susayım özür dilercesine bakayım
gözlerine
Ama sen beni çoktan affetmiş ol.
Öyle bir sevdamız olsun ki kavgalarımız
bile,
Sevgi dolu olsun.
Öyle sevelim ki birbirimizi
Herkes sevdanın anlamını bizde bulsun..."
Gözlerinin içine bakınca eridiğiniz birisi var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Gözlerinin içine bakınca eridiğiniz birisi var mı?
Cevapla