DM ' de hikayesi üzerine sohbet açmaya çalıştığım kız görüldü atarak karşılık verdi en son biraz yazmaya çalıştı yazıyor ibaresini gördüm sonra yazmayı bıraktı görüldü attı ne yapmalıyım sizce?
DM ' de hikayesi üzerine sohbet açmaya çalıştığım kız görüldü attı ne yapmalıyım?
O kendinden söz etmemiş ama ve mümkün olduğunca kısa kesmeye çalışmış sen buna rağmen kendi işine gücüne yöneltmişsin konuyu ve negatif bastığı için de kıza sıkıcı gelmiştir
Daha neler ya neden yazmadın ne? yazmak zorunda mıyım dese ne diyeceksin? Başka zaman yine bir hikâyesine yazar konu açarsın baktın yine yürümüyor görüldü yiyorsun şansını bir daha boşuna deneme
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çünkü konudan sapıp sıkıcı bir şekilde kendinden söz etmişsin.
Konudan neden sapayim ki kızda tasarımcı benim gibi
O kendinden söz etmemiş ama ve mümkün olduğunca kısa kesmeye çalışmış sen buna rağmen kendi işine gücüne yöneltmişsin konuyu ve negatif bastığı için de kıza sıkıcı gelmiştir
Yani ne yapmak gerekiyor şimdi neden yazmadın diye mesaj mı atayım?
Daha neler ya neden yazmadın ne? yazmak zorunda mıyım dese ne diyeceksin? Başka zaman yine bir hikâyesine yazar konu açarsın baktın yine yürümüyor görüldü yiyorsun şansını bir daha boşuna deneme
Anladım 👍👍
Kankam sürekli kendinden bahsetmişsin iyi dayanmış yine
Mesela bende kullanıyorum dediğinde ne zaman nasıl öğrendin diyerek konuyu uzatabilirdin👍
Artık iş işten geçti ne yapayım şimdi ne yapılır
maalesef verebileceğim bir önerim yok
Başka birgün hikayesine yazsam sence olur mu yoksa burada kapanır mı
Denemekten zarar gelmez 👍
Tamamdır 👍👍
tipini beğenmemiş
Elim yüzüm düzgün gayet şüphen olmasın