Bir siteden tanıştık (sosyal medya değil) . hep arkadaşça konuştuk ve hala en ufak bir flörtleşmemiz yok. Birkaç aydır konuşuyoruz wp’dan. Kızın WhatsApp resminde yüzünün bir kısmı kapalı, Ve hiçbir sosyal medyası yok. Benimle de flörtlesmiyor, en ufak bir ekstra cabası yok. Haftada 2-3 kere konuşuyoruz ama konuştuğumuz zaman saatlerce sürüyor mesaj geri dönme süreleri kısa bir şekilde konuşuyoruz.
Fotoğraf istememe rağmen atmadı. ben de fazla zorlamadım. Sosyal medyası da olmadığı için görünüşü hakkında çok bir fikrim yok. WhatsApp pp sinde yüzünde atkı var. Bir kere de sesli konuştuk ama çok kısaydı.
istemememe rağmen bana hediye yolladı. Üstüne maddi olarak zorda olduğumu anladığında borç vermeyi bile teklif etti. Bana arkadaş olarak değer veriyor ben de ona değer veriyorum ama arkadaşlar birbirleriyle saatlerce mesajlaşıp hediye falan yollar mı anlamakta zorlandığım kısım bu.
Sizce normal bir durum mu anormal mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay, kafa karıştırıcı bir durum gibi görünüyor! Benim fikrimce, bu kızın niyeti tamamen netleşmiş değil, ama ilginç bir samimiyet var ortada. Saatlerce mesajlaşıp hediye göndermesi beni de biraz düşündürtüyor açıkçası. Arkadaşlıkta bu kadar yoğunluk normal olabildiği gibi, bir minik ilgi de olabilir, ama flört niyetinde değilmiş gibi duruyor (en azından şu ana kadar).
Sosyal medyası olmaması ya da foto gönderip sesli konuşmaktan kaçınması, onun kendini koruma refleksi olabilir. Güvenin tam sağlanmadığını hissediyor olabilir, bu da normal. Ama borç para teklif etmesi ya da hediye göndermesi, biraz "sana önem veriyorum" mesajı gibi algılanabilir. Tabii bunu netleştirmek için onunla doğrudan ve nazik bir biçimde konuşmak en iyisi. Aranızdaki bağlantıyı daha iyi çözebilirsin. 🙏✨