Sizce kotu dusunurmu benimle ilgili? kamera falan koymusmudur?

Merhaba arkadaslar. Benim konustugum bir cocuk var ailesi akrabalari beni taniyor. Ozellikle babasi beni cok seviyor. 1 seneden fazladir konusuyoruz. Son aylardir eve gidelim rahat olalim diye yalvariyordu bana. Bu zamana kadar hic oyle bisey yapmadim.. 1 hafta oncesinde gittim. Ama kendi evleri degildi. Dedesinin eviydi. Neyse iste gittim ama cok huzursuzdum. Korkuyordum da. Benden bir kac sey istedi ben yapmadim. Tabi opusme koklama falan oldu ama ondan ileriye gitmedik. Yani ben yapamiyorum dedim oda beni zorlamadi oturup sohpet ettik. Simdi boyle bir huyu var durduk yere her yerden engelliyor sonra hic bir sey olmamis gibi yaziyor. Simdide aynisini yapti. Ben gittim ama bisey yapmadim genede cok pisman oldum. Acaba basitlesmisim midir? Yarimsaat falan oturduk. Lutfen yargilamayin zaten cok kotuyum? Bide sen gercekten cok farklisin dedi bana. Yani tanidigim ilk kizsin eve gelipte gercekten bisey yapmayan. Cok kizlarla oldum hepside benden hevesliydi. Ama sen onlar gibi degilsin akillisin dedi bana. Ama ben eve gittigim icin kendimi pekde akilli zannetmiyorum (( ne dusunur bilmiyorum. Acaba kamera falan varmiydiz is arkdasimdi kendisi
Sizce kotu dusunurmu benimle ilgili? kamera falan koymusmudur?
Cevapla