Sevgilimle aramızda çok fark var çok zengin kendimi çok aşağıllık hissettim ne yapıcam?

Selam herkese
Sevgilim ve ailesiyle aram çok iyi ciddiyiz evlenmeyi düşünüyoruz
3 yıl oldu
Ama onun benden çok ilerde olması bana kötü hissettiriyor
Bugün alışverişe çıkmış bana anlatıyo
9 bin bi eşofmana vermiş
5 bin monta vermiş falan filan
Ve şöyle bişey var cevahir avm ye gitmiş ben yengeme dedim 9 bine eşofman mı olur hemde sıradan bi avm de
O da şaşırdı yani bizde gidiyoruz geziyoruz öyle bi mağaza da yok dedi
Ama yalan söyleyeceğini düşünmüyorum bende ona hep zenginmiş gibi davranıyorm o da bana zenginsiniz falan diyo
O da mı öyle yapıyor acaba aslında bizim durumuz da yok mesela o kaliteli giyinirken onun yanında geriliyorum ben de babamı zorlayıp öyle gitinmeye çalışıyorum zoruma gidiyoe çünkü
Ben bu yüzden ayrılmayı bile düşündüm ondan
Sevgilimle aramızda çok fark var çok zengin kendimi çok aşağıllık hissettim ne yapıcam?
Cevapla