Kendimi aşağılıkmışım gibi hissettiren sevgilim var ne yapmalıyım?

Bana kendimi dünyanın en iğrenç insanıymışım gibi hissettiriyor onu sil bunu sil dediğimde onlar benim arkadaşım yapamam diyor. Ben kendimi o kızlardan aşağı görüyorum. Sürekli manipülasyon teknikleri izliyor arama geçmişinde gördüm uzaktan. Haklıysam bile haksız duruma düşürüyor. Bu insana nasıl dersini verip ayrılırım? Hayatımı zehir ediyor?

Kendimi aşağılıkmışım gibi hissettiren sevgilim var ne yapmalıyım?
Cevapla