Erkekler neden artık kendinden büyük kadınlarla evlenmeyi tercih ediyorlar?

Önceden daha genç ve küçük kadınlar seçilirken artık tam tersi olmuş. Bakıyorum çevremde hep ya yaşıt partnerler var ya sa kadının birkaç yaş büyük olduğu. Gayet de aşık ve mutlu çiftler. Neden böyle oldu sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Sorumu yanlış anlamışsınız. 1-2-3 yaş büyük olmasından bahsediyorum kadının. 10 yaş falan değil. Milf denemez yani buna. Bahsettiğim şey 27-28 yaşındaki erkeklerin 30-32 yaşındaki kadınlarla olması.
Erkekler neden artık kendinden büyük kadınlarla evlenmeyi tercih ediyorlar?
Cevapla