İyi aksamlar 30 yasindayim bi kızım var 1 yasında , Şu an da da 14 haftalik hamileyim bir suredir calismiyorum.. Dün aksam aylar sonra ilk kez dısarı ciktim eşimde izinde oldugu icin kizimi ona biraktim, arkadasim yurt disindan geldi gurbetçi o yüzden kıramadım pub gibi bir yere gittik 40 yilda bir cikiyoruz diye ısrar ettiler eve baya gec döndüm.. Evde eşim nerelerde oldugunu sosyal medyadan goruldu sen utanmiyo musun ya? Hamilesin, ufacik cocugun var , git 2 saat otur cay , kahve ic dön evine dedi sesini yukseltti, arkadaslarin sosyal medyada story paylasiyor seni orada alkollü mekanlarda goren insanlar benim arkamdan ne diyordur sen hic dusunmuyo musun bunları?
Çocukta sen olmadan uyuyamadi saatlerce agladi, pestili çikti simdi vicdanın rahat yat uyu dedi, sen babasi degil misin 1 gece bakamadin mi? dedim , ben baba oluyorumda sen sınırlarını aşma , bir daha bu saatte bu eve ben yanında olmadan dönmeyeceksin, ben bir kez olsun iş harici bu eve gec geldim mi, ben bu evde buluyorum mutlulugu benim ailem arkadaslarim degil o yuzden sacmalama , he isime gelmiyor ben boyleyim diyorsan her seyi goze alir bitiririm bu isi haberin olsun dedi. Şimdi konusmuyoruz hiç farkli odalardayiz ya maç izliyor ya playstation oynuyor. Sinirlerimi bozdu moralim cok bozuk nasil duzelecek ama hic geri adim atacak gibi degil.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer