Artık fakir bir erkeğin daha benimle ilgilenmesini kaldıramayacağım. Hiç mi zengin erkek kalmadı ya?

Benim ailemin durumu çok çok iyi çok şükür. Okudum, çalışıyorum ben de. Ama asla dengim gibi bir erkek bulamıyorum, denk gelmiyor. Kimle flört etsem ve tanışsam sonradan öğreniyorum ki fakir çıkıyor. Bazıları ilk belli etmiyor ama sonradan sonraya anlaşılıyor. Çok sıkıldım bu durumdan. Fakir erkek istemiyorum artık bıktım cidden. Kimle flört etsem fakir ya. Zengin erkekler nerede, kalmadı mı? Benim gibi durumu olan biri neden denk gelmiyor bana?

Artık fakir bir erkeğin daha benimle ilgilenmesini kaldıramayacağım. Hiç mi zengin erkek kalmadı ya?
Cevapla