Aramız bozulunca sessizleşip uzak duruyor, sonra kendi kafasından hallediyor, hiçbir şey olmamış gibi devam ediyoruz. Niye böyle?

Bu sefer düzelmez kızgın bana diyorum, biraz zaman geçince olayı çözmüş içinde, açmıyor bile konuyu. Ben tam tersi zaman geçince çözülmez diye korkarken. Niye böyle

Aramız bozulunca sessizleşip uzak duruyor, sonra kendi kafasından hallediyor, hiçbir şey olmamış gibi devam ediyoruz. Niye böyle?
Cevapla