Sevgilim işkolik ve çok yoğun, günde bir veya iki kez konuşabiliyoruz. Kendimi çok yalnız hissediyorum, ne yapacağım?

Anlayış gösteriyorum ama bi yerden sonra kendimi çok yalnız hissediyorum oğlak burcu tam bir iskolik çok sık da görüşemiyoruz ne yapıcam bilmiyorum, şimdi bana kızanlar olur anlayışlı ol diye ama bir senedir inanın anlayış gösteriyorum ama daha fazla dayanamıyorum
Sevgilim işkolik ve çok yoğun, günde bir veya iki kez konuşabiliyoruz. Kendimi çok yalnız hissediyorum, ne yapacağım?
Cevapla