Genel hayatımda küfür kullanmam özellikle sevgilime karşı asla böyle bir şey kullanmam. İnsanlar samimiyet ve kötü sözü birbirine karıştırıyor bana göre. Birçok İnsan arkadaşına hakaretler küfürler ediyor Daha sonra biz çok samimiyiz o yüzden ediyoruz bu doğallık bizi yapmacık değiliz falan diyorlar ama bana göre dediğim gibi kötü sözden doğallık da samimiyet de olmaz kullanılabilecek onlarca güzel söz varken neden küfür edeyim ki sevdiğim insana karşı